Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: در صورتی که دولت موافقت کند و در لایحه بودجه ۹۸ اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومانی پیش بینی شود، حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی تا حدود یک میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

 جمشید تقی‌زاده افزود: ۹۵.۵ درصد بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری کمتر ازسه میلیون تومان حقوق می‌گیرند که این در شأن آن ها نیست و باید به وضعیت بازنشستگان رسیدگی شود و ما نیز سعی می‌کنیم این شرایط را تغییر دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی‌زاده گفت: برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیاز به ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است که امیدواریم با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی ۱۵ هزار میلیارد تومان از این رقم در بودجه ۹۸ پیش‌بینی شود تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را تاحدود یک میلیون تومان افزایش دهیم. وی ادامه داد: افزایش این رقم می‌تواند بخشی از مشکلات بازنشستگان را برطرف کند چرا که بسیاری از این افراد همچنان اجاره‌نشین هستند و حقوقی که هم‌اکنون دریافت می‌کنند زندگی آن ها را تامین نمی‌کند.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار است بسته‌های حمایتی نیز در اختیار بازنشستگان صندوق بازنشستگی قرار بگیرد که در این باره اسامی این افراد در اختیار سازمان مربوط قرار گرفته است.

تقی زاده گفت: ۹۵.۵ درصد بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری با توجه به دریافتی که دارند از تسهیلات حمایتی (بسته غذایی) بهره‌مند خواهند شد. تقی‌زاده تصریح کرد: هم اکنون ماهیانه سه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان به عنوان حقوق بازنشستگی به بازنشستگان پرداخت می‌شود ضمن این که در ۹ ماه گذشته تلاش بسیاری شده است که حقوق آن ها به موقع پرداخت شود و هم اکنون حقوق آن ها بین ۲۳ تا ۲۶ هر ماه پرداخت می‌شود. وی یادآور شد: یک میلیون و ۴۰۰ هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی قرار دارند.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت + جدول و جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال ۱۴۰۳، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، ۸ فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.

کد خبر 841030 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها حقوق و دستمزد بازنشستگی خبر ویژه دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • شارژ ۹ میلیونی حساب حقوق این بازنشستگان
  • افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت + جدول و جزئیات
  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • تظاهرات در فرانسه در اعتراض به تشدید ریاضت‌ اقتصادی
  • (ویدیو) افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین ماه
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟