Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اصغر رحیمی در نشست خبری درباره المپیک جوانان 2018 بوینس آیرس گفت: در این دوره از بازیها هم تنوع رشته داشتیم و تعداد مدالها هم زیاد بود. با وجود مسافت زیاد کادر سرپرستی ما محدود بود. هر روزی که می گذشت خدا را شکر می کردیم اتفاقی نیفتاده است. سخت است ٤٩ ورزشکار را در این رده سنی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مربیان هم نقش سرپرستی داده بودیم که تجربه خوبی بود. خدا هم کمک کرد کاروان به سلامت رفت و برگشت.

رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی افزود: موضوع مدال آوری در درجه دوم اهمیت قرار داشت. ما در طول بازیها جلسات زیادی با کادر داشتیم. ورزشکاران نیز در برنامه های آموزشی شرکت داشتند. با تشکیل گروه ورزشکاران را رصد می کردیم. لحظه ای از آنها به ما گزارش می رسید و می دانستیم چه وقت کنترل اسلحه دارند یا وزن کشی.

سرپرست کاروان ایران در المپیک ٢٠١٨ با اشاره به اینکه در بخش فنی نتایج خوب بود، عنوان کرد: تعداد مدالها را پیش بینی می کردم اما برخی بالاتر از حد انتظار ظاهر شدند. در برخی از رشته ها که مدال نگرفتیم اما خوب بودند مانند فوتسال و قایقرانی که عنوان چهارمی را داشتیم. بسکتبال سه نفره آخرین لحظه اضافه شد و در واقع این مسابقات برایشان تدارکاتی بود. اگر وزارت و کمیته برنامه داشته باشند، این ورزشکاران می توانند بدنه کاروان در المپیک ٢٠٢٤ را تشکیل دهند.

وی یادآور شد: حضور صالحی امیری اثرگذار بود. او با هماهنگی های صورت گرفته ١٠-١٢ جلسه مهم داشت. وی در این زمان کوتاه هم در سالن مسابقه حضور داشت و هم در دهکده ورزشکاران.

رحیمی در ادامه نشست خبری با بیان اینکه برای المپیک جوانان ٦ ماه وقت گذاشته ایم، خاطرنشان کرد: در خصوص مسایل اسکان، ثبت نام، پوشاک و ... همه کارها را انجام دادیم تا مشکلی نباشد. ما علاوه بر بازیهای آسیایی کارهای مربوط به المپیک جوانان را نیز پیگیر بودیم.

سرپرست کاروان ایران در المپیک ٢٠١٨ در پاسخ به این سوال که ترابیان گفته در قرعه کشی عمدی دیدیم که با روسیه همگروه شده ایم، عنوان کرد: باعث تعجب است او چنین حرفی بزند. صانعی در مراسم قرعه کشی حضور داشت و عکس و فیلم هم فرستاد. بعید است این گونه باشد که ایران را در یک گروه قوی بگذارند.

رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی درباره حضور مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری در بوینس آیرس، گفت: او مدعو فدراسیون جهانی بوده و در المپیک حضور داشت.

رحیمی درباره اینکه افتخارات باخ حالا برابری جنسیتی در المپیک را انجام داده، گفت: المپیک بعدی سنگال است که این شعار مطرح شده "المپیک ارزان" که افتتاحیه در جایی برگزار شد که همه حضور داشتند. همه باید کمک کنند این ورزشکاران رها نشوند. موضوع دوم که شعار سنگال است مربوط به برابری جنسیتی است. وزارت ورزش هم برنامه المپیاد را پیاده کرده که ورزشکاران به المپیک سنگال برسند.

وی در پاسخ به این سوال که چه تضمینی هست این ١٤ مدال آور در المپیک بزرگسالان هم حضور داشته باشند، تصریح کرد: این دغدغه ما هم هست اما اعتقاد داریم کار شدنی است. در المپیک ریو هم همین مدال آوری را داشتیم. در جلسه با وزیر و رییس کمیته ملی المپیک هم پیشنهاد کردم توجه لازم صورت بگیرد. باید با روسای فدراسیون ها هم صحبت کنیم.

سرپرست کاروان ایران در المپیک ٢٠١٨ درباره مارال مردانی، یادآور شد: این موضوع تمام شده است. قانون حجاب در جودو حل نشده است. از فدراسیون جهانی برای من توضیح دادند که موضوع مقنعه حل نمی شود. فدراسیون ایران هم این را می دانست. اما درخشان گفته بود کسی نبود که موضوع را حل کند، صالحی امیری ناراحت شد.

خبرنگاری درباره اعتراض هم تیمی هنگ کنگی امین احمدیان ورزشکار تنیس روی میز پرسید که اسلامیان معاون کاروان در این خصوص گفت: تصمیم این بود او در ماده انفرادی شرکت کند ما هم به فدراسیون جهانی و کمیته بین المللی المپیک گفته بودیم. هیچ مشکلی وجود نداشت اما شنیدیم هم تیمی او اعتراض داشته که هنگ کنگ نبود و سن مارینو بود. هیچ مشکلی وجود نداشت. ما گفتیم او نمی تواند شرکت کند و به مکاتبات قبلی اشاره کردیم. دلیل برگشت احمدیان هم این بود که او می خواست به اتریش سفر کند. با توجه به اینکه مکیف مربی او دیر به آرژانتین رسید، این ابهامات در جلسه فنی به وجود آمد اعلام نشده بود که احمدیان در میکس شرکت نمی کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرژانتین المپیک ایران جودو قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!

به گزارش “ورزش سه”، شاید کمتر کسی بداند که رشته‌های زیر مجموعه دوچرخه سواری سالنی هم، از رشته‌های المپیکی محسوب می‌شوند. دوچرخه سالنی با سه زیر شاخه مختلف (سایکل بال، آرتیستیک بال و ای اسپورت) به زودی در المپیک حضور خواهد داشت و حالا با جدی شدن این ورزش در دنیای ورزش، فدراسیون دوچرخه سواری ایران هم به دنبال ارتقا این رشته‌ها است.

حالا با تصمیم رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، سوزان دولت آبادی که از باتجربه‌ترین مربی‌ها در رشته دوچرخه سواری سالنی است، ریاست این کمیته را به عهده گرفته است. دولت آبادی به طور کلی ریاست کمیته دوچرخه سواری ایران در بخش زنان و مردان را به عهده گرفته است.

دولت آبادی در همین خصوص می‌گوید: اولین هدفم ارتقا سطح دانش مربیان است و می‌خواهم مربیان زیادی را به این رشته تزریق کنم. هدف دومم حضور پر تعداد دختران و پسران در المپیک است و می‌خواهم از فرصت به دست آمده نهایت بهره را داشته باشم. همچنین از رسول اسدی، رییس فدراسیون دوچرخه سواری برای در اختیار دادن چنین فرصتی تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! | ماده ۴۹ لایحه عفاف و حجاب یعنی پول بده و کشف حجاب کن! | انتقاد تند حسین شریعتمداری
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی