Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس از مجموع 33 امتیاز ممکن تا پایان هفته یازدهم سری آ به 31 امتیاز رسیده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، در آخرین بازی شنبه شب از رقابت های هفته یازدهم سری آ یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود میزبان کالیاری بود و در نهایت با گل های دیبالا، براداریچ (گل به خودی) و کوادرادو به پیروزی 3-1 رسید تا کسب دهمین پیروزی فصل، 31 امتیازی شده و به صدرنشینی مقتدرانه خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مکس آلگری در یازده هفته نخست 10 پیروزی کسب کرده و تنها در تساوی خانگی 1-1 مقابل جنوا در هفته نهم امتیاز از دست داده اند. به این ترتیب بانوی پیر با کسب 31 امتیاز در 11 هفته ابتدایی بهترین شروع خود در تاریخ رقابت های سری آ را رقم زد.

پیش از این بهترین شروع یوونتوس در سری آ مربوط به فصل 06-2005 بود که شاگردان فابیو کاپلو در 11 هفته نخست موفق به کسب 30 امتیاز شده بودند. بیانکونری در پایان آن فصل 91 امتیاز کسب کرد اما در نهایت به دلیل رسوایی کالچوپولی در قعر جدول قرار گرفت و به سری بی سقوط کرد. 

یوونتوس در این فصل 24 بار دروازه رقبا را گشوده و البته 8 بار نیز دروازه خود را بازشده دیده است. در این میان کریس رونالدو فوق ستاره جدید یوونتوس با زدن 7 گل و ساختن 5 گل دیگر، دقیقا روی 50 درصد از گل های تیمش مشارکت مستقیم داشته تا نشان دهد خرید او در تابستان، یک خرید کاملا هوشمندانه برای یوونتوس بوده است.

از ابتدای سال 2018 تاکنون یوونتوس 30 بازی در سری آ انجام داده و به 25 برد، 4 تساوی و یک باخت رسیده تا از مجموع 90 امتیاز ممکن، 79 امتیاز را اندوخته باشد. تنها شکست یوونتوس در سال جاری میلادی، در ماه آپریل و مقابل ناپولی رقم خورد.

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی یوونتوس سری آ کریس رونالدو فابیو کاپلو ماسیمیلیانو آلگری جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد

به گزارش ورزش سه، احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال و سازمان لیگ در قسمتی از مصاحبه ای که با خبرنگار ورزش سه داشته است، تاریخ آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران را اعلام نمود و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی سازمان لیگ، 22 تیرماه هفته نخست لیگ برتر پیگیری خواهد شد و پس از شش هفته با توجه به حضور تیم ملی فوتسال در جام جهانی و برپایی اردوهای آماده‌سازی، لیگ باشگاهی به تعطیلی کشیده می‌شود.

اصولی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه پیرامون شروع فصل جدید لیگ برتر و برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال گفت: «طبق برنامه‌ریزی که در  سازمان لیگ فوتسال انجام شده ، لیگ برتر امسال  از ۲۲تیرماه شروع می‌شود و بعد از 6 هفته رقابت، مسابقات برای برگزاری اردوی تیم ملی اعزامی به جام جهانی متوقف خواهد شد. البته با توجه به برگزاری مسابقات کافا ممکن است تغییرات دیگری ایجاد شود که حتماً اطلاع‌رسانی می‌کنیم. بدون هیچ تردیدی ما در تیم ملی دسترنج باشگاه‌ها را در اختیار داریم و قدردان مدیران و مربیان باشگاه‌ها هستیم که سهم آنها در هر موفقیت ملی و همین قهرمانی اخیر غیرقابل انکار است. و خودم را مکلف به تقدیر و تشکر از همه باشگاهها در همه لیگ ها بخصوص لیگ برتر میدانم البته ناگفته نماند که روسای هیات های فوتبال در سراسر کشور هم چه در برگزاری لیگ و چه در کشف و شناسایی استعداد های فوتسال نقش بی بدیلی دارند که از تک تک همکارانم در هیات های فوتبال در سراسر کشور سپاسگزارم . ما کاملا درک می‌کنیم که تغییر در برگزاری لیگ برای باشگاه‌ها دشواری به همراه دارد اما قطعاً ارائه نمایش‌های باکیفیت تیم ملی در جام جهانی به ارتقای فوتسال ایران، ایجاد فرصت بیشتر برای لژیونر شدن بازیکنان و مربیان و ... کمک می‌کند. در یک جمله بایدعرض کنم ، موفقیت تیم ملی، موفقیت همه است.»

گفتنی است تیم گیتی پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی مسابقات به شمار می‌رود و همچنین تیم مس سونگون ورزقان با پنج قهرمانی، دو نایب قهرمانی و دو جایگاه سومی، پُرافتخارترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود و انتظار می‌رود با توجه به اینکه فعالیت تیم‌های مختلف برای حضور در فصل پیش رو آغاز شده ، شاهد یک رقابت جذاب باشیم.

دیگر خبرها

  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی/ شهاب زننده بهترین گل تاریخ «آویسپا»
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد