Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@11:29:40 GMT

مصدومیت جهانبخش در شب شکست برایتون

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۱۴۲۳

مصدومیت جهانبخش در شب شکست برایتون

در یکی از مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس تیم برایتون که مثل سه مسابقه اخیرش علیرضا جهانبخش را از ابتدا در ترکیب داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در استادیوم گودیسون پارک مهمان اورتون رده دهمی بود.

در دقیقه ۲۵ بعد از ارسال علیرضا جهانبخش از روی کرنر سمت راست زمین، کورت زوما توپ را با ضربه سر دفع کرد که همین کار موجب ضد حمله برای این تیم شد و در نهایت با پاس در عمق گیلفی سیگوردسون و شوت پای چپ ریچارلیسون دروازه برایتون باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جهانبخش مجددا کرنر دیگری در دقیقه ۳۶ زد که این بار کوتاه کار کرد و به سولی مارچ پاس داد که ارسال دقیق او را لوئیس دانک، مدافع پیشتاخته برایتون با ضربه سر زد و موفق شد گل تساوی برایتون را به ثمر رساند.

نیمه اول این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید ولی در دقایق ۵۰ و ۷۷ سیموس کولمن و ریچارلیسون موفق به گلزنی برای اورتون شدند تا یاران جهانبخش این مسابقه خارج از خانه را با شکست ۳ بر یک پشت سر گذاشته و با ۱۴ امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار بگیرند.

 

 

برایتون در سه هفته اخیر که علیرضا جهانبخش را به‌عنوان یار ثابت در ترکیب داشت به سه برد متوالی مقابل وستهم، نیوکاسل و ولورهمپتون رسیده بود ولی امشب در حضور ملی پوش ایرانی خود نتوانست به پیروزی مقابل اورتون دست پیدا کند.

علیرضا جهانبخش که در این مسابقه ۱۰ پاس صحیح، یک پاس بلند دقیق، سه ارسال، ۶ برتری در نبردهای تن به تن، یک دفع توپ، دو تکل درست و دو شوت داخل چارچوب دروازه داشت، در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده مسابقه بعد از نفوذ از جناح راست زمین و توپی که از خط عرضی رد شد، با یری مینا، مدافع سابق بارسلونا و کنونی اورتون برخورد کرد که مصدومیت وی را به همراه داشت.

 

ستاره ایرانی برایتون که برخلاف عملکرد درخشان فصل قبل در لیگ اردیویسه هلند برای آلکمار، هنوز موفق به گلزنی یا دادن پاس گل در لیگ برتر انگلیس نشده، بعد از برخورد با یری مینا از ناحیه کشاله ران پای راست احساس درد کرد و با وجود در جریان بودن مسابقه و سه تعویضی که تیمش انجام داده بود، از زمین خارج شد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل آلفی گیلچریست به اورتون (چلسی 6-0 اورتون)

گل آلفی گیلچریست به اورتون (چلسی 6-0 اورتون)

دیگر خبرها

  • ایران ۳ - افغانستان ۱/ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • گل‌گهر در هوای مطبوع آماده بازگشت به لیگ (عکس)
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • تولید مستند «پُرتره جهانبخش زمانی» در چهارمحال و بختیاری
  • گل آلفی گیلچریست به اورتون (چلسی 6-0 اورتون)
  • گل دوم کول پالمر به اورتون (چلسی 2-0 اورتون)
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین