Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دانشجویان متقاضی انتقال از دانشگاه های خارج به دانشگاه های داخل کشور باید برای تکمیل مدارک و ثبت درخواست خود به سامانه نقل و انتقال مراجعه کنند.

پیرو اطلاعیه ۴ مهر ۹۷ مبنی بر ضرورت تکمیل مستندات در سامانه انتقال دانشجویان، سامانه انتقال مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت برای اخذ زمان مصاحبه برای دانشجویانی که شرایط اولیه انتقال را دارا هستند از تاریخ ۱۵ آبان ۹۷ فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه انتخاب زمان مصاحبه توسط دانشجو صرفا از طریق سامانه میسر است تمامی متقاضیان ضمن کنترل پرونده خود، نسبت به تکمیل پرونده و رفع نواقص احتمالی در سامانه انتقال دانشجویان باید به آدرس: http://mohed.behdasht.gov.ir/EducationServicePortal مراجعه کرده و پرونده خود را تکمیل کنند. 

متقاضیان باید توجه داشته باشند که تنها از افراد دارای شرایطی که از طریق سامانه نسبت به تکمیل پرونده و تعیین زمان مصاحبه اقدام کنند مصاحبه بعمل خواهد آمد.

کد خبر 4449380

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشجویان ایرانی خارج از کشور دانشگاه های علوم پزشکی مرکز خدمات آموزشی نقل و انتقال دانشجویان وزارت بهداشت وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اربعین 97 آموزش پزشکی دانشگاه پیام نور سازمان سنجش دانشگاه تهران معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت طلاب دوره دکتری جذب هیات علمی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علومپزشکی منصوب شد.

امیرمحمد فراهانی سرپرست روابط عمومی معاونت آموزشی

سلام علیکم،

احتراماً باعنایت به تجارب حضرتعالی در حوزه روابط عمومی معاونت آموزشی در امور رسانه ای، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی منصوب می‌‌شوید.
 

امید است که با استعانت از درگاه ایزد متعال و با استفاده از توان تخصصی خویش در انجام وظایف محوله، موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد