Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@17:03:20 GMT

دادستان کل کشور: تحریم بستری برای رشد و پیشرفت است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۱۷۵۵

دادستان کل کشور: تحریم بستری برای رشد و پیشرفت است

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر منتظری دادستان کل کشور دقایقی قبل در راهپیمایی ضد آمریکایی روز سیزده آبان حضور پیدا کرد.

بنابر این گزارش حجت‌الاسلام منتظری در جریان راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی امروز ۱۳ آبان نشانه بصیرت آنهاست.

وی با بیان اینکه مردم ما می‌دانند در شرایط حساس باید حضور فعال‌تری داشته باشند، افزود: امروز آمریکا به عنوان شیطان بزرگ، دشمن اسلام و مسلمین است و ما هم باید دشمنی خود را با آن‌ها ابراز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کل کشور با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا علیه ایران، اتفاق جدیدی نیست و ۴۰ سال است که آن‌ها ما را تحریم کردند، افزود: تحریم زمینه و بستری است برای رشد و پیشرفت ما؛ البته تحریم‌ها فشار‌هایی را بر مردم تحمیل می‌کند، ولی قطعا این تحریم‌ها و فشار‌ها موجب پیشرفت و ترقی خواهند شد. ما باید از این تحریم‌ها استقبال کنیم چرا که زمینه‌ای است که مردم و خصوصا جوانان ما به این فکر و اندیشه بیافتند که روی پای خودشان بایستند و ارتباط خود را با دشمن کمتر کنند

وی همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران پیرامون دلیل پشیمانی برخی از تسخیرکنندگان لانه جاسوسی، گفت: دلیل این پشیمانی را باید از خودشان پرسید. لابد اعتقاد و ایمان آن‌ها آنچنان که باید و شاید عمیق نبوده است. این یک امر جدیدی نیست، در تاریخ اسلام سابقه دارد عده‌ای که یک مدتی در تبعیت از پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) بودند و بعدا انحراف پیدا کردند؛ باید دعایشان کرد که از این انحراف برگردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: دادستان کل کشور تحریم های امریکا 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر دادستان کل کشور به میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزخلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد برای ادای احترام به شهدا به گلزار شهدای میناب رفت و سپس از شعب دادگستری میناب بازدید کرد.
بازدید از اداره ثبت و اسناد، پارکینگ خودرو‌های توقیفی، زندان شهرستان میناب و مرکز مونیتورینگ شهرداری بازدید و با کارکنان دادگستری این شهرستان دیدار کرد.
دادستان کل کشور قرار است در نشست شورای مشرک میناب و منوجان با موضوع قاچاق سوخت سخنرانی کند.

 

بیشتر بخوانید: حل مشکل ازدواج دختر بندرعباسی با دستور قضایی

دیگر خبرها

  • حضور دادستان شفت در بین ساکنان خسارت دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • سفر دادستان کل کشور به میناب
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول برخی روزنامه‌ها
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • تحریم صهیونیست‌ها در دوسالانه هنری ونیز
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • محدودیت؛ یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت