Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار تهران شرایط لازم برای سکونت موقت کارگران بی‌پناه در فصل سرما را فراهم کند به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، افشین حبیب‌زاده در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: مسئله معتادان متجاهر و افراد فاقد سرپناه یکی از معضلات اصلی شهر تهران است که باعث ایجاد چهره‌ای تأثر انگیز در شهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی شهرداری ایجاب می‌کند تا امکانات لازم جهت سکونت موقت افراد بی‌پناه را فراهم آورد، اظهار کرد:
علیرغم چنین ضرورتی متاسفانه در اواخر هفته گذشته شاهد فوت دو تن از شهروندان بی‌پناه در پارک استقلال تهرانسر بودیم.

رئیس فراکسیون کارگری با اشاره به در پیش بودن فصل سرما و کاهش دما در ماه‌های آینده، ادامه داد: این امر خصوصا در مورد کارگران مشغول به کار در بازار تهران که فاقد سرپناه هستند نیازمند توجه بیشتر است، لذا از شهردار تهران تقاضا می‌کنم ضمن توجه به این نکته شرایط لازم، جهت سکونت موقت این کارگران را فراهم کرده و گزارش آن را به شورا ارائه کند.

حبیب‌زاده تاکید کرد: در نظر گرفتن سکونتگاه موقت برای کارگران بی‌پناه در فصل سرما سال‌ها است که از مطالبات اصلی جامعه کارگری بوده است و بار‌ها این مورد را حتی به آقای قالیباف در دوره مدیریت شهری گذشته نیز گفته‌ایم، اما متاسفانه در خصوص کارگرانی که مشغول کار در بازار تهران هستند و شب‌ها را بدون سر پناه در پیاده‌رو‌ها صبح می‌کنند هیچ اقدام جدی صورت نگرفته است. در خواست می‌کنم که در این دوره فکر ماندگاری کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کارگران فصلی معتادان متجاهر شهروندان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع

​​​​​​​دانش‌آموزان دبستان پسرانه "بیان رفیع" با اهدای پس‌اندازهای خود، موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز ‌و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع، ضمن پرداخت 30 میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی دو نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع در منطقه 22 تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی  خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

دانش‌آموزان یک مدرسه در کاشان 3 زندانی را آزاد کردند

بر اساس این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992 با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • کارگران موتور محرکه اقتصاد کشور هستند
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید؛ سرما در راه است!
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید!/ سرما در راه