Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@23:35:31 GMT

گزارش ایسنا از مراسم 13 آبان 97

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۱۹۷۹

گزارش ایسنا از مراسم 13 آبان 97

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان 97 در تهران هم‌زمان با سایر استان‌ها از ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز صبح از مقابل لانه جاسوسی آغاز شد و راهپیمایی‌کنندگان در بیانیه این مراسم تاکید کردند که «آمریکا این بار هم سیلی محکم دیگری از ملت ایران خواهد خورد».

به گزارش ایسنا، این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، از جمله دانش آموزان و جمعی از مسئولان در مقابل لانه جاسوسی- سفارت پیشین آمریکا در تهران- برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا این بار هم سیلی محکم دیگری از ملت ایران خواهد خورد

 امروز دانش آموزان ایران اسلامی ضمن گرامی داشت حماسه یوم الله 13 آبان و نثار درود به ارواح طیبه شهدا و امام راحل؛ خطاب به مستکبران عالم بخصوص آمریکای جهانخوار در بیانیه خود گفتند: ما نوجوانان و جوانان از نسل همان پدرانی هستیم که رژیم شاهنشاهی دست نشانده تان را تار و مار کرد و شما و مـتحدانتان را سر جایشان نشاند و حالا ما همان مسیر را با بصیرت تر و با صلابت تر ادامه خواهیم داد تا آرمان آزادی همه مستضعفین جهان از چنگال استکبار با برپایی صلح و احترام به حقوق و عزت ملتها به لطف الهی به سرانجام برسد .

حضور دانشجویان خارجی در راهپیمایی ۱۳ آبان

جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی ۱۳ آبان پلاکارد هایی که بر روی آن شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و هیهات مناالذله درج شده در دست دارشتند. در این راهپیمایی  علاوه بر دانشجویان ایرانی، تعدادی از دانشجویان خارجی که در دانشگاه های ایران مشغول به تحصیل هستند ، نیز  حضور داشتند.

حضور نمادهای عروسکی نتانیاهو، ملک سلمان و ترامپ در راهپیمایی ۱۳ آبان

در مراسم راهپیمایی ۱۳ ابان امسال نمادهای عروسکی سران برخی از کشورها و رژیم‌های دشمن ملت ایران در دست راهپیمایی‌کنندگان قرار داشت. همچنین عروسک‌هایی که نماد ملک سلمان پادشاه عربستان ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و کشور انگلیس است در دست حاضران در این راهپیمایی قرار داشت.

انجام مدیحه‌سرایی در مراسم راهپیمایی 13 آبان

علاوه بر حضور غرفه‌های فرهنگی به منظور تبیین استکبارستیزی و اقدامات خصمانه آمریکا، مدیحه‌سرایی به دلیل همزمانی این مراسم با ایام اربعین و با ذکر اباعبدالله الحسین (ع)  انجام می‌شد که راهپیمایی‌کنندگان همزمان شعارهای هیهات من‌الذله را سر می‌دادند.

سر دادن شعار مرگ بر آل سعود و هیهات من‌الذله در راهپیمایی 13 آبان

راهپیمایی کنندگان که جمع کثیری از دانش آموزان و اقشار مردم را تشکیل می‌دادند، شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود و هیهات من الذله، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست و ... را سردادند.

همچنین راهپیمایی‌کنندگان پلاکاردهایی که روی آنها مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، مرگ بر اسرائیل و پلاکاردهایی از دونالد ترامپ را در دست داشتند.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ۱۳ آبان راهپیمایی 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مدرسی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کنکور سراسری در ۱۱ حوزه استان بوشهر آغاز شده است که در مجموع ۱۶ هزار و ۲۴۲ داوطلب در ۵ گروه آزمایشی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در دانشگاه خلیج فارس، در گروه آزمایشی علوم ریاضی ۷۷۶ نفر، در گروه آزمایشی علوم انسانی هزار و ۴۵۰ نفر، هنر ۲۴۳ نفر، علوم تجربی ۲ هزار و ۶۴۲ نفر و زبان‌های خارجی ۶۰۶ نفر رقابت می‌کنند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر خاطرنشان کرد: آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۱۱ حوزه آغاز شد.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج فارس بوشهر ادامه داد: آزمون داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه هم عصر امروز و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا برگزار می‌شود.

۶۳ درصد داوطلبان خانم هستند

وی با اشاره به افزایش تعداد داوطلبان نسبت به سال قبل خاطرنشان کرد: در مجموع در بین کنکوری‌های امسال استان بوشهر، تعداد داوطلب ۶۳ درصد خانم و ۳۷ درصد آقا هستند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر اضافه کرد: در شهر بوشهر پنج هزار و ۷۱۷ نفر بیشترین داوطلب ثبت‌نام کرده هستند که در دانشگاه خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

مدرسی تعداد شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری در خارگ ۶۱ نفر و تنگستان ۶۰۷ نفر اعلام و تصریح کرد: در حوزه امتحانی جم یک‌هزار و ۱۶۴ نفر، دشتستان ۳ هزار و ۵۶۲ داوطلب، دشتی یک‌هزار و ۲۶۶ نفر و دیر ۱۷۶ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر ادامه داد: در حوزه‌های امتحانی دیلم ۴۴۳ نفر، عسلویه ۳۷۵، کنگان ۹۷۶ و گناوه یک‌هزار ۲۹۵ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: درصد داوطلبان کنکور در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۶۰ درصد آقا و ۴۰ درصد خانم هستند.

کد خبر 6088477

دیگر خبرها

  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران