Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نخستین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان تحت عنوان جام " یادواره زنده یاد سید جعفر موسوی" در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ آبان ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور چهار تیم خارجی که شامل کشورهای، آذربایجان، گرجستان، اوکراین و ارمنستان و ۵ تیم از کشورمان که شامل؛ ایران الف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(سید جعفر موسوی)، ایران ب. (منصور عابدیان) خراسان رضوی الف. (پهلوان احمد وفادار) خراسان رضوی ب. (پهلوان ابوالقاسم سخدری) خراسان رضوی ج. (پهلوان یعقوبعلی شورورزی) در دور گروه ۵ و ۴ تیمی در سالن بهشتی شهر مشهد مقدس برگزار شد که در پایان و با انجام کشتی‌های رده بندی تیم ایران الف. با شکست ۷ بر ۳ خراسان رضوی الف. در دیدار فینال به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یافت و آذربایجان نیز با شکست ۷ بر ۳ تیم اوکراین پس از تیم خراسان رضوی الف. به عنوان سومی این مسابقات رسید.

هادی شرفبیانی در وزن ۷۱ کیلوگرم و محمدمبین عظیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم به عنوان نماینده کردستان در قالب تیم ایران الف. موفق به کسب نشان طلای تیمی رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام " سیدجعفر موسوی " شدند.

در نتایج کشتی انفرادی، هادی شرفبیانی در دیدار نهایی برابر کشتی گیر آذربایجان شکست را پذیرا شد و به نشان نقره انفرادی وزن ۷۱ کیلوگرم دست یافت.

همچنین، محمدمبین عظیمی در دیدار رده بندی وزن ۹۲ کیلوگرم با شکست مقابل نماینده ارمنستان در جایگاه سوم قرار گرفت و نشان برنز را به گردن انداخت.

گفتنی است؛ رقابت‌های کشتی فرنگی جام " سیدجعفر موسوی" به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/م

کسب عنوان قهرمانی دو کشتی گیر کردستانی در رقابت‌های بین المللی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای رزمی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)

کشتی‌گیران غول پیکر ژاپنی، رقابت ویژه‌ای از رزم سنتی «سومو» را به نمایش گذاشتند: رقبا با نوزادی در بغل باید تلاش می‌کردند بدون توسل به خشونت، گریه نوزاد حریف را در بیاورند.

به گزارش فرارو، در این رقابت عجیب که از سال ۱۹۹۱ و با هدف دعا برای سلامتی و رفاه کودکان برگزار می‌شود، حدود ۱۰۰ نوزاد شرکت کردند.

کشتی «سومو» یکی از ورزش‌های باستانی و پرطرفدار ژاپن است که در دهه‌های اخیر به یک جاذبه گردشگری هم تبدیل شده است. کشتی‌گیران زمان بسیاری را برای آمادگی بدنی در معابد می‌گذرانند. قهرمان این ورزش عنوان یوکوزانا را از آن خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد