Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -

به گزارش ایران اکونومیست، جمشید تقی‌زاده افزود: 95.5 درصد بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری کمتر ازسه میلیون تومان حقوق می‌گیرند که این در شأن آن ها نیست و باید به وضعیت بازنشستگان رسیدگی شود و ما نیز سعی می‌کنیم این شرایط را تغییر دهیم.

 تقی‌زاده گفت: برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیاز به 30 هزار میلیارد تومان اعتبار است که امیدواریم با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی 15 هزار میلیارد تومان از این رقم در بودجه 98 پیش‌بینی شود تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را تاحدود یک میلیون تومان افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: افزایش این رقم می‌تواند بخشی از مشکلات بازنشستگان را برطرف کند چرا که بسیاری از این افراد همچنان اجاره‌نشین هستند و حقوقی که هم‌اکنون دریافت می‌کنند زندگی آن ها را تامین نمی‌کند.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار است بسته‌های حمایتی نیز در اختیار بازنشستگان صندوق بازنشستگی قرار بگیرد که در این باره اسامی این افراد در اختیار سازمان مربوط قرار گرفته است. تقی زاده گفت: 95.5 درصد بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری با توجه به دریافتی که دارند از تسهیلات حمایتی (بسته غذایی) بهره‌مند خواهند شد. تقی‌زاده تصریح کرد: هم اکنون ماهیانه سه هزار و 250 میلیارد تومان به عنوان حقوق بازنشستگی به بازنشستگان پرداخت می‌شود ضمن این که در 9 ماه گذشته تلاش بسیاری شده است که حقوق آن ها به موقع پرداخت شود و هم اکنون حقوق آن ها بین 23 تا 26 هر ماه پرداخت می‌شود. وی یادآور شد: یک میلیون و 400 هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی قرار دارند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بازنشستگان کشوری حقوق بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات واریز حقوق بازنشستگان

آفتاب‌‌نیوز :

جعفر امیرآبادی زاده با اعلام این خبر افزود: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل، با تصویب هیئت وزیران امروز و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

امیرآبادی زاده تاکید کرد:در زمان واریز حقوق‌ها افزایش مصوب هیئت وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود عملیاتی می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir