Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@21:41:11 GMT

جزئیات مراسم راهپیمایی 13 آبان 97

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۲۳۱۲

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان 97 در تهران هم‌زمان با سایر استان‌ها از ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز صبح از مقابل لانه جاسوسی آغاز شد و راهپیمایی‌کنندگان در بیانیه این مراسم تاکید کردند که «آمریکا این بار هم سیلی محکم دیگری از ملت ایران خواهد خورد». ناطقان: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، از جمله دانش آموزان و جمعی از مسئولان در مقابل لانه جاسوسی- سفارت پیشین آمریکا در تهران- برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگر لانه جاسوسی باقی می‌ماند در همان دهه اول انقلاب کار تمام بود
 سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز استکبارستیزی که در مقابل لانه جاسوسی برگزار شد، با بیان اینکه اگر آمریکایی‌ها در لانه جاسوسی باقی می‌ماندند بدون تردید انقلاب ما چهل ساله نمی‌شد و در همان دهه اول کار انقلاب تمام بود، اظهارکرد: تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان انقلاب دوم ملت ایران بود که به فرموده امام خمینی (ره) این پیروزی از پیروزی اول بزرگ‌تر بود.
آمریکا این بار هم سیلی محکم دیگری از ملت ایران خواهد خورد
 امروز دانش آموزان ایران اسلامی ضمن گرامی داشت حماسه یوم الله 13 آبان و نثار درود به ارواح طیبه شهدا و امام راحل؛ خطاب به مستکبران عالم بخصوص آمریکای جهانخوار در بیانیه خود گفتند: ما نوجوانان و جوانان از نسل همان پدرانی هستیم که رژیم شاهنشاهی دست نشانده تان را تار و مار کرد و شما و مـتحدانتان را سر جایشان نشاند و حالا ما همان مسیر را با بصیرت تر و با صلابت تر ادامه خواهیم داد تا آرمان آزادی همه مستضعفین جهان از چنگال استکبار با برپایی صلح و احترام به حقوق و عزت ملتها به لطف الهی به سرانجام برسد .
حضور دانشجویان خارجی در راهپیمایی ۱۳ آبان
جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی ۱۳ آبان پلاکارد هایی که بر روی آن شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و هیهات مناالذله درج شده در دست دارشتند. در این راهپیمایی  علاوه بر دانشجویان ایرانی، تعدادی از دانشجویان خارجی که در دانشگاه های ایران مشغول به تحصیل هستند ، نیز  حضور داشتند.
حضور نمادهای عروسکی نتانیاهو، ملک سلمان و ترامپ در راهپیمایی ۱۳ آبان
در مراسم راهپیمایی ۱۳ ابان امسال نمادهای عروسکی سران برخی از کشورها و رژیم‌های دشمن ملت ایران در دست راهپیمایی‌کنندگان قرار داشت. همچنین عروسک‌هایی که نماد ملک سلمان پادشاه عربستان ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و کشور انگلیس است در دست حاضران در این راهپیمایی قرار داشت.
انجام مدیحه‌سرایی در مراسم راهپیمایی 13 آبان
علاوه بر حضور غرفه‌های فرهنگی به منظور تبیین استکبارستیزی و اقدامات خصمانه آمریکا، مدیحه‌سرایی به دلیل همزمانی این مراسم با ایام اربعین و با ذکر اباعبدالله الحسین (ع)  انجام می‌شد که راهپیمایی‌کنندگان همزمان شعارهای هیهات من‌الذله را سر می‌دادند.
سر دادن شعار مرگ بر آل سعود و هیهات من‌الذله در راهپیمایی 13 آبان
راهپیمایی کنندگان که جمع کثیری از دانش آموزان و اقشار مردم را تشکیل می‌دادند، شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود و هیهات من الذله، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست و ... را سردادند.
همچنین راهپیمایی‌کنندگان پلاکاردهایی که روی آنها مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، مرگ بر اسرائیل و پلاکاردهایی از دونالد ترامپ را در دست داشتند.
حضور غرفه‌هایی از سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف
در مسیرهای راهپیمایی غرفه‌هایی از دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف مستقر شده و برنامه‌هایی را اجرا می‌کردند.  در این غرفه‌ها نمایشگاه‌های کتاب، کاریکاتور و عکس استکبارستیزی، تومارنویسی برگزار شده و راهپیمایی‌کنندگان در این مراسم‌ها مشارکت داشتند. غرفه‌هایی از سازمان هلال‌احمر، وزارت نفت، سازمان دانش‌آموزی و شهرداری مناطق مختلف و ... نیز در حاشیه این مراسم مستقر بود.
ادامه دارد...
منبع: ایسنا برچسب ها: 13 آبان ، سرلشکر جعفری ، تحریم های آمریکا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: 13 آبان سرلشکر جعفری تحریم های آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های جمعی گزارش دادند که نیروهای پلیس فرانسه با شهروندانی که قصد شرکت در ۲ تظاهرات ضدصهیونیستی را در برابر دانشگاه سوربن داشتند برخورد کردند.

این اعتراضات همزمان با حضور امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در دانشگاه سوربن انجام می‌شد.

موج اعتراضات ضدصهیونیستی در کشورهای اروپایی و آمریکا با واکنش شدید نیروهای امنیتی این کشورها رو به رو شده است.

اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه و توقف جنگ پس از دانشگاه‌های هاروارد، براون و کالیفرنیای جنوبی به دانشگاه تگزاس رسیده و محوطه دانشگاه تگزاس صحنه ضد و خورد پلیس با دانشجویان شده است.

در پی تجمع دانشجویان دانشگاه تگزاس در مخالفت با جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، تاکنون حداقل ۲۰ دانشجو به دست نیروهای پلیس بازداشت شده‌اند.

پایگاه خبری قاهره ۲۴ بامداد امروز گزارش داد که دانشجویان در شعارهای خود ارتش رژیم صهیونیستی را یک سازمان تروریستی نامیدند.

پیشتر نیز منابع رسانه‌ای از آمریکا خبر دادند که تظاهراتی گسترده مقابل دانشگاه کلمبیا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده که خواستار توقف جنگ و نسل‌کشی علیه غزه بودند برگزار شد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که ۱۳۳ نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند و کلاس‌های درس نیز از بیم گسترش تجمعات ضد صهیونیستی مجازی اعلام شده است.

کد خبر 6088549

دیگر خبرها

  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • ببینید | جاسوسی یک نظامی اسرائیلی برای ایران