Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@10:45:43 GMT

امام جمعه کاشان: دشمن وحدت ملت را نشان گرفته است+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۲۳۲۰

امام جمعه کاشان: دشمن وحدت ملت را نشان گرفته است+فیلم

‍‍‍‍‍‍

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: ملت باید برای پیشگیری از تهدیدات دشمن وحدت خود را حفظ کند چراکه دشمن وحدت ملت را نشانه گرفته است. ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ استانها کاشان نظرات

آیت الله عبدالنبی نمازی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در کاشان با اشاره به مراسم 13 آبان به عنوان روز استکبارستیزی اظهارداشت: وقایع 13 آبان در سه مرحله قابل بحث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعه اول، تبعید حضرت امام (ره)در سال 1343 ، واقعه دیگر شهادت تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان در مقابل دانشگاه تهران در سال 57 بود که در اعتراض به سفر سفیر آمریکا در این محل تجمع کرده بودند اما با حمله ساواک مواجه شدند و حادثه سوم 13 آبان 58 تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) بود. 

امام جمعه کاشان  همچنین با اشاره به اینکه  این وقایع تاریخی خطی برای روشنگری نسل جوان است که باید تاریخ گذشته ایران را مطالعه کنند تصریح کرد: 13 آبان به عنوان مظهر مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت چراکه ماهیت استکبار سلطه بر بشریت و  اجرای سیاست اختلاف افکنی با کاشتن  بذر نفاق در میان کشورهای اسلامی است.

وی در پاسخ به این سئوال که باید چه رویکردی در مقابل اختلاف افکنی آمریکا اتخاذ کرد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی برخلاف میل استکبار بود ولی علی‌رغم میل آن‌ها امام (ره) محکم مقابل آن‌ها ایستاد و علت پیروزی انقلاب نیز رهبری قاطع و وحدت ملت بود از این رو برای پیشگیری از تهدیدات دشمن ملت باید وحدت خود را حفظ کند زیرا دشمن وحدت ملت را نشانه گرفته است. 

آیت الله نمازی همچنین با اشاره به وضع تحریم‌های جدید و یکجانبه آمریکا علیه ملت ایران گفت: تحلیلگران غربی به این نتیجه رسیدند در یک قطب دنیا آمریکا و در قطب دیگر اسلام است،  در این مبارزات ایران طرف پیروز و آمریکا طرف مغلوب است.

وی تصریح کرد: آمریکا مخالف انقلاب اسلامی بود ولی ملت ایران پیروز شد و به گفته  مقام معظم رهبری آمریکا روز به روز ضعیف می‌شود و افق آینده روشن است از این رو معتقدیم که  تهدیدها و تحریم‌ها جواب نمی‌دهد و باید در درون کشور اتحاد و وحدت را حفظ کنیم و از هر چیزی که باعث تضعیف انقلاب می‌شود، پرهیز کنیم. 

نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید براینکه آمریکا در همه صحنه‌ها و رویارویی با انقلاب اسلامی شکست خورده است گفت: تبلیغات و جنگ نرم از سوی آن‌ها برای جبران شکست در میدان رویارویی با نظام اسلامی است.

انتهای پیام/ ع

R7845/P1494/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال فریب مردم و استحاله فرهنگی است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مشرفی، عصر شنبه در جلسه برنامه ریزی ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین و برگزاری مراسم روز جهانی قدس، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم حداکثر فیض و بهره را از این فرصت‌های آسمانی و معنوی ماه رمضان ببریم تا ارزشهای والای الهیِ در بین امت اسلامی مقدمه‌ای برای حصول پیروزی مردم مظلوم و مقتدر فلسطین بر دشمن ددمنش صهیونیستی و آمریکای مستکبر باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: از حضرت آیت الله خزعلی نقل است که پس از جریان حمله‌ی رژیم ستم شاهی به مدرسه فیضیه قم طی یک گفتگویی که پیرامون تعمیر مدرسه مطرح شده بود حضرت امام خمینی قدس سره فرمودند بنده سه مأموریت مهم دارم که اول ایجاد حکومت اسلامی، دوم ایجاد بیداری جهانی در برابر ستمگران و سوم زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است.

وی با بیان اینکه فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) شواهدی در آیات و روایات دارد، یکی از آیات را آیه ۵۴ سوره مبارکه مائده و یکی از روایات را روایت امام موسی کاظم علیه السلام بر شمرد که فرمودند «رَجُلٌ مِنْ أَهْلِ قُمَّ یَدْعُو النَّاسَ إِلَی الْحَقِّ …» و به این معنی که مردی از اهل قم مردم را به سوی حق دعوت می‌کند، و اوصافی در آیه و روایت ذکر می‌شود که دقیقاً آن ویژگی‌ها با مردم بزرگ ایران منطبق است.

مشرفی بیان کرد: بین یوم الله ۱۲ فروردین که جز نقاط عطف تاریخ بشریت و ایجاد حکومت اسلامی در برابر طاغوت است و روز جهانی قدس رابطه‌ای تنگاتنگ و مستقیم وجود دارد و حضرت امام خمینی (ره) با تاسی به مکتب پیامبر (ص)، ائمه اطهار (ع) و حضرت سید الشهدا (ع) حکومت سلطنتی و مستبد ۲۵۰۰ ساله ستم شاهی را با پشتوانه مردمی سرنگون کرد و همینطور پایه گذاری روز جهانی قدس که هم اکنون در سراسر جهان نهادینه گردیده نیز از ابتکارات ایشان است.

وی با تاکید بر اینکه اتفاقات امروز در فلسطین مانند طوفان الاقصی و زمین گیر نمودن رژیم صهیونیستی و حکومت‌های غربی توسط گروه چریکی مبارزین حماس نتیجه فکر و ابتکار عمل حضرت امام خمینی (ره) بود که علی رغم گذشت ۱۶۱ روز از درگیری در غزه، دشمن دستاوردی نداشته و مستاصل شده است.

مشرفی با بیان اینکه ۳۱ هزار و ۵۰۰ شهید زن، کودک و عموم مردم را نباید با نبرد حماس و رژیم صهیونیستی مخلوط کنیم بلکه این پرده برداری از ادعای دروغین آنان در خصوص حقوق زن، حقوق کودک و حقوق بشر است، گفت: شرایط جهان به طوری که خلبان آمریکایی در دفاع از مردم مظلوم غزه و اوج ظلم و تباهی ایالات متحده، خود را به آتش می‌کشد و موج استعفا کارگزاران در کشورهای غربی در حال انجام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: دشمن به صورت مرتب و با روش‌های گوناگون در حال فریب مردم و استحاله فرهنگی است.

مشرفی افزود: چطور می‌شود ما عید و تعطیلی داشته باشیم در حالی که زنان و کودکان بی گناه غزه در بدترین شرایط زندگی، تحت قحطی و بمباران به خاک و خون کشیده می‌شوند.

حجت الاسلام مشرفی حضور باشکوه در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین و روز جهانی قدس را موجب انتشار موج بیداری اسلامی و موجب عقب راندن رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی دانست و از اعضای ستاد درخواست نمود با استفاده همه جانبه از فرصت مناسبت‌های پیش رو بویژه محافل قرآنی و جلسات مذهبی، فضای مجازی، فضاسازی سطح شهرها، اماکن تفریحی و گردشگری نهایت بهره برداری را داشته باشند.

کد خبر 6056681

دیگر خبرها

  • هجدهمین سالگرد آیت الله یثربی در کاشان
  • دوگانه سازی و ایجاد تفرقه جبهه مؤمن به انقلاب را تهدید می‌کند
  • آموزش و پرورش نیروی انسانی در شان و تراز انقلاب تربیت کند
  • دفاع از حقوق ملت وظیفه همگانی است
  • برادر داماد رئیسی پشت کاظم صدیقی ایستاد | روحانیت انقلابی و ولایی آماج حملات دشمن است
  • انتخابات ۱۱ اسفندماه پاسخ هوشمندانه‌ای به بدخواهان نظام بود
  • امام جمعه کرمانشاه: عرصه فرهنگ نیازمند تلاش جهادگونه است
  • امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه منصوب شد
  • تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام، داشتن وحدت است
  • دشمن به دنبال فریب مردم و استحاله فرهنگی است