Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - مدير مخابرات منطقه کردستان گفت: تمام مراکز و ادارات مخابرات در شهرستان هاي تابعه اين استان داراي مولد برق اضطراري بوده و در مواقع قطعي برق مشکلي در خدمات رساني به مردم بوجود نمي آيد.

آزاد حکمت روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: از آنجايي که خدمات ارتباطي در زندگي شهروندان بسيار مهم و حياتي است، بنابراين تمام مراکز مخابراتي استان را به سيستم مولدهاي برق اضطراري مجهز کرده ايم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: مراکز مخابراتي شهرستان هاي مختلف استان داراي 2 سيستم پشتيبان باتري و ژنراتور هستند و اين نشان از آمادگي کامل مخابرات در مواقع قطعي برق است.
مدير مخابرات منطقه کردستان از برگزاري مانور پدافند غيرعامل در مرکز مخابرات سنندج همزمان با سراسر کشور در روز دوشنبه خبر داد و افزود: فردا ساعت 10 به صورت همزمان برق تمام مراکز مخابرات استان قطع و از مولدهاي برق اضطراري استفاده مي شود تا سطح آمادگي اين مراکز مشخص شود.
حکمت تاکيد کرد: شرکت مخابرات کردستان در فصول گرم سال و افزايش مصرف برق، هر روز در ساعات اوج مصرف، برق مراکز را قطع کرده و و از مولدهاي اضطراري استفاده مي کند تا کمکي براي کاهش بار انرژي در استان باشد.
به گزارش ايرنا، استان کردستان با يک ميليون و 603 هزار نفر جمعيت، داراي 10 شهرستان، 30 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و يک هزار و 676 روستاي داراي سکنه است.
در حال حاضر حدود 580 هزار مشترک تلفن ثابت تحت پوشش خدمات شرکت مخابرات کردستان بوده و 97درصد جمعيت اين استان از خدمات همراه اول بهره مند هستند.
7355/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس هم‌زمان با فرا رسیدن گرامیداشت هفته هلال‌احمر از اجرای برنامه‌های متنوع امدادی، درمانی، حمایتی و فرهنگی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، حسین درویشی از اجرای ۵۷ برنامه امدادی، درمانی، حمایتی و فرهنگی هم‌زمان با گرامیداشت هفته هلال احمر خبر داد و اظهار کرد: هجدهم تا بیست‌وچهارم اردیبهشت به عنوان گرامیداشت هفته هلال نام‌گذاری شده است که هلال احمر استان فارس در جهت ارائه خدمات ویژه به هم‌استانی‌ها اقدام به اجرای طرح‌های مختلف بشردوستانه و حمایتی کرده است.

وی افزود: این جمعیت با اجرای طرح‌های حمایتی در دو حوزه درمان و توان‌بخشی و داوطلبان نظیر افتتاح طرح‌های آبرسانی در فارس و هرمزگان، ارائه خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی، بینایی‌سنجی و گفتار درمانی به مددجویان با ۵۰ درصد تخفیف فرانشیز در یک روز، خدمات ارتوز، پروتز، دندانپزشکی و دندان سازی به نیازمندان با تخفیف و همچنین حضور تیم‌های خدمات بهداشتی و درمانی توسط تیم‌های اضطراری و کاروان سلامت در مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمت خواهد داشت.

برگزاری دوره‌های آموزشی همگانی مبتنی بر نیاز در خانه‌های هلال، پارک‌های محله‌ای و مساجد، کلاس‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه و طرح آموزشی جمعه و ایمنی از جمله فعالیت آموزشی این جمعیت در هفته هلال احمر است که مدیرعامل این جمعیت به آن اشاره کرد.

درویشی در ادامه با اشاره به اجرای فعالیت‌های امدادی تصریح کرد: برگزاری مانورهای مختلف امدادونجات با رویکردهای تخصصی همچون امداد کوهستان، امدادونجات جاده‌ای و اسکان اضطراری و همچنین اجرای برنامه توان‌افزایی نجات‌گران تخصصی با صعود سراسری به قله بل بلندترین قله استان در شهرستان اقلید صورت می‌پذیرد.

وی در پایان به افتتاح برنامه مدیریت اضطراری روابط عمومی در حوادث توسط این جمعیت پرداخت و اضافه کرد: با توجه به نقش و جایگاه رسانه و اهمیت آن در اطلاع‌رسانی و انتشار به موقع اخبار و اطلاعیه‌های رویدادها به ویژه حوادث این جمعیت اقدام به اجرای طرح برنامه مدیریت اضطراری روابط عمومی کرده است.

کد خبر 751448

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر