Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کاظمی، معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران اعتقاد دارد اختلاف این تیم و تیم پدیده خراسان سه گل نبوده است. ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات

محمد کاظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکست 3 بر صفر تیم نساجی مازندران مقابل پدیده خراسان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی خیلی خوب و پایاپایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه‌ای که رقم خورد حاصل تفاوت دو تیم در بازی نبود. در نگاه اول هر کسی نتیجه را ببیند فکر می‌کند بازی یکطرفه‌ای به سود پدیده بوده است، اما به جرأت می‌توانم بگویم موقعیت‌های تیم ما دو برابر پدیده بود.

وی افزود: فکر می‌کنم مشکلات روحی، روانی و استرسی که بر بازیکنان ما حاکم شده است، اجازه نداد تا از فرصت‌های‌مان مقابل پدیده استفاده کنیم. همان‌طور که نکونام بعد از بازی اعلام کرد هر کدام از مهاجمان ما حداقل یک فرصت خوب گلزنی در این دیدار از دست دادند. یحیی گل‌محمدی هم به این نکته داشت که جایگاه فوتبالی نساجی اینجای جدول نیست. واقعاً تیم ما مستحق این شکست سنگین نبود. در هر  صورت فوتبال است و در یک روز فرصت‌های گلزنی ما تبدیل به گل نشد و متأسفانه موقعیت‌های حریف وارد دروازه شد. من تصور می‌کنم بالاخره این بدشانسی گریبان ما را رها می‌کند و به قول معروف عروسی به کوچه ما هم خواهد آمد.

معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران در رابطه با مشکل گلزنی این تیم و اینکه آیا در نیم‌فصل تیم نساجی تقویت خواهد شد یا خیر، گفت: بله ما نیاز به بازیکن داریم و قطعاً در نیم‌فصل دوم تیم‌مان را تقویت خواهیم کرد. ما با چنگ و دندان تیم‌مان را پس از 24 سال به لیگ برتر آورده‌ایم و مطمئن باشید تا پای جان هم از آن حمایت خواهیم کرد و حاضر نیستیم به راحتی جایگاه‌مان را از دست بدهیم. البته این موضوع را هم در نظر بگیرید که تیم ما با چهار تیم بالای جدول بازی کرده و همه این مسابقات هم در زمین حریفان بوده است. این هم از بدشانسی ما بوده است. فکر نمی‌کنم هیچ تیم دیگری این وضعیت را داشته باشد. حتی پرسپولیس هم هنوز با خیلی از مدعیان بازی نکرده است. جدول به نحوی برای ما رقم خورده است که با تمام تیم‌های مدعی بازی کرده‌ایم. بازیکنان ما هم با توجه به اینکه اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنند کمی دچار استرس شده‌اند، اما من مطمئنم با جوی که بر تیم حاکم است و درایتی که جواد نکونام دارد، این مشکل حل خواهد شد. این هفته هم با استقلال خوزستان بازی داریم و می‌دانیم این تیم هم می‌آید که در قائمشهر امتیاز بگیرد، اما امیدوارم بچه‌ها از این هفته خود را نشان دهند و بتوانیم موفق شویم.

«آیا باشگاه نساجی از جواد نکونام حمایت خواهد کرد و قصد تقویت کادرفنی را دارید یا خیر؟»، محمد کاظمی در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: صددرصد از نکونام حمایت خواهیم کرد. اگر نکونام تشخیص بدهد کادر فنی را هم تقویت خواهیم کرد، اما ما اعتماد کامل به او داریم. نکونام مربی جوان و آینده‌داری است و مطمئن باشید نمی‌خواهد در ابتدای راه مربیگری، آینده‌اش را خراب کند. او فوتبالیست بسیار باهوشی بوده و سرمربی باهوشی هم هست. باشگاه نساجی کاملاً از نکونام حمایت می‌کند. ما اگر نیت حمایت نداشتیم قرارداد سه ساله با او نمی‌بستیم. شما ببینید در فوتبال ایران همه قراردادها شش ماهه و یک ساله است، اما ما وقتی با نکونام قرارداد سه ساله بستیم همه جوانب را در نظر گرفتیم و من مطمئنم این مشکلات حل خواهد شد و نتایج خوبی خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جواد نکونام لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جواد نکونام لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران جواد نکونام لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش‌ مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح نور اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص