Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@21:30:27 GMT

آنری: ترسی از سقوط به دسته پایین تر نداریم

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۲۸۲۰

آنری: ترسی از سقوط به دسته پایین تر نداریم

تیری آنری، سرمربی موناکو تاکید کرد که تیمش از سقوط به دسته پایین تر ترسی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته موناکو به مصاف رنس رفت و با نتیجه 1-0 مقابل این تیم متحمل شکست شد. این در حالیست که هر دو تیم بازی را ده نفره به پایان رساندند. با این نتیجه، موناکو حالا تنها 1 پیروزی از 12 بازی خود کسب کرده و 3 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنری ماه گذشته میلادی هدایت تیم را برعهده گرفت و مدعی شده بود که ترسی از این شرایط ندارد ولی دچار شرایطی بحرانی شده است.

 

 

 

 

او گفت:" فکر نمی‌کنم تیم ما از سقوط ترسیده باشد ولی از لحاظ روحی شرایط سختی داریم. به نظرم با شرایط سختی روبرو شده ایم. حالا، همانطور که بارها گفته ام، امتیازات زیادی هست که باید کسب کنیم ولی اگر اختلاف بین تیم‌های بالاتر از ما بیشتر شود، کار ما هم سخت خواهد شد. ولی در مجموع، قرار گرفته در این شرایط به هیچ وجه آسان نیست. هفته خوبی در تمرینات سپری کردیم. نمی‌گویم بازی خوبی نبود ولی چیزی که در تمرینات مشاهده کردیم، باید بهتر از اینها در زمین اتفاق می‌افتاد."

تیری آنری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیری آنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد افزود: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد با سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانی و وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشوهای پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

کد خبر 6095143

دیگر خبرها

  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد
  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)
  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • علت مشکلات جیدون سانچو در منچستریونایتد از زبان تیری آنری (زیرنویس فارسی)
  • منچستریونایتد یا دورتموند؟ بررسی وضعیت فصل آینده جیدون سانچو توسط میکا ریچاردز و تیری آنری (زیرنویس فارسی)
  • دست بالای رُم برای پایین آوردن رقم بند خرید آزمون
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک