Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@06:39:49 GMT

جنگ ما با شیطان بزرگ توحیدی است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۲۸۸۱

جنگ ما با شیطان بزرگ توحیدی است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردارمحمد باقرزاده در یادواره 8 شهید دانشجوی نهاوند در مصلی نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: از همان ابتدای انقلاب تاکنون جنگ تمام عیار سیاسی، نظامی، اقتصادی و فشار انواع تحریم ها بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به علت انقلاب توحیدی ما بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دانشجویان و سایر شهدای ما هم به خاطر همین توحید و عقیده با دشمنان انقلاب جنگیده اند و از ارزشها دفاع کردند تا به فیض شهادت نائل آمدند.

 وی افزود: به شما مردم، مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و  دانشجویان دانشگاه‌های عرض می کنم در این سالهای تفحص با شهدای عزیزمان خاطرات خوبی داشته ایم و در بسیاری از جاها واقعا وقتی به بن بست خوردیم ما را یاری کردند.

باقرزاده گفت: هروقت در طول تاریخ بخصوص دوران انقلاب در مذاکرات به آمریکا شیطان بزرگ اطمینان کردیم ضربه خوردیم ولی افسوس تعدادی از مسئولان همچنان دل به مذاکره با آمریکا را دارند.

وی بیان کرد: خروج از برجام  و زیرپا گذاشتن یک قانون بین المللی جدید ترین خیانت آمریکا در حق ملت ایران بود.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مراسم روز دانش آموز در ۱۳ آبان افزود:ملت بزرگ و با فرهنگ ایران به همراه دانش آموزان و دانشجویان خود فردا جواب یاوه گویی و عهد شکنی های آمریکا را می دهند و یکبار دیگر حمایت خود را از ولایت اعلام می کنند.

 لازم به یاد اوری است شهیدان محمد گودرزی، روح‌الله سیف، غلامرضا شهبازی، کریم محمودی، کامران علی بخشی، رضا احمدوند، رمضان جلالوند و شهید عباس وحیدیان ۸ شهید دانشجوی نهاوندی هستند که به فیض شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروهای مسلح یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد

به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)، و گرامیداشت مقام استاد، همایشی به منظور تجلیل از اساتید برتر دانشگاه با حضور اساتید و دانشجویان در سالن شهید ابومهدی المهندس برگزار گردید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مناسبت سالروز شهادت فیلسوف و فقیه عالی مقام استاد مرتضی مطهری (ره)، و گرامیداشت مقام استاد همایشی به منظور تجلیل از اساتید برتر دانشگاه با حضور اساتید و دانشجویان در سالن شهید ابومهدی المهندس برگزار گردید.

 

در این مراسم آقای حسین قدیانی، رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، ضمن خیر مقدم به بررسی ابعاد شخصیتی علامه بزرگ شهید مطهری پرداختند و در ادامه گزارش مختصری از فعالیت دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری در یک سال اخیر ارائه نمودند.

سپس میهمان ویژه مراسم، آقای دکتر سعد الله زارعی از کارشناسان خبره حوزه بین الملل و به ویژه غرب آسیا بیاناتی را پیرامون تحولات اخیر منطقه مطرح نمودند.

در این همایش بسیج دانشجویی بیانیه‌ای در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و همینطور دفاع جانانه دانشجویان دانشگاه‌های هاروارد و کلمبیا از مردم مظلوم و بی دفاع غزه آماده کردند که متن بیانیه توسط یکی از دانشجویان فعال بسیج دانشجویی قرائت گردید.

در پایان توسط ریاست دانشگاه از اساتید برتر گروه‌های مختلف آموزشی تجلیل به عمل آمد. در انتها طوماری در محکومیت جنایات و برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با دانشجویان بصیر و بیدار آمریکا و همینطور همبستگی با مردم مظلوم و بی دفاع غزه توسط دانشجویان به امضاء رسید.

دیگر خبرها

  • نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • روایتی از دیدار معلمان و دانشجویان فرهنگیان با رهبر انقلاب / مراکز تربیت معلّم را دستِ‌کم نباید گرفت
  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد