Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل اکبری صبح یکشنبه در مراسم کلنگ زنی مجتمع آموزشی امام رضا(ع) مهرشهر در بیرجند بیان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع احداث می شود.

وی بیان کرد: چهار فضای آموزشی برای مقاطع اول دبستان، دوره دوم دبستان، دوره اول دبیرستان و دوره دوم دبیرستان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری اظهار کرد: دو فضای آموزشی با ظرفیت ۱۸ کلاس درس برای دوره دبستان پیش بینی شده است که ظرفیت پذیرش ۳۰ نفر را دارد.

معاون فنی و عمران موقوفات آستان قدس رضوی ظرفیت پذیرش هر مدرسه را ۲۷۰ دانش آموز عنوان کرد و افزود: این مجتمع آموزشی ظرفیت پذیرش هزار و ۸۰ دانش آموز را دارد.

وی با بیان اینکه در کنار فضای آموزشی، یک فضای چند عملکردی در نظر گرفته شده است، افزود: برای احداث این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

اکبری با پیش بینی زمان اجرای طرح را دو سال آینده دانست و افزود: امید است بتوانیم برای سال تحصیلی آینده حداقل یک فضای آموزشی را آماده کنیم.

کد خبر 4449444

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند تولیت آستان قدس رضوی اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران یوم الله 13 آبان بوشهر گرگان مشهد شیراز سنندج شهرکرد موکب خطبه های نماز جمعه پدافند غیرعامل سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان ، در این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا، و نیرو‌های کادر و وظیفه مرکز آموزش  امام رضا و خانواده‌های آنان قدردانی شد.


طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم با تبریک روز معلم گفت:معلمی جایگاه رفیعی دارد و هر چه امروزه با آن دست یافتیم از همین میز‌های مدرسه بوده است.


امیر شاطری ارشد نظامی آجا در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح به جهانیان نشان داند که برای دفاع از وطنشان همیشه اماده هستند.


در پایان مراسم هم یگان‌های حاضر در میدان، رژه رفتند.

دیگر خبرها

  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی