Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محسن وزیری رئيس هیأت كشتی استان قم گفت:تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم با ترکیب بهترین‌های این رشته در اوزان مختلف زیر نظر یکی از برترین مربیان ایران در سال‌های اخیر و چهره شاخص سابق کشتی قم یعنی روح‌الله میکائیلی در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

رئیس هیأت کشتی استان قم با اشاره به برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در تهران، بیان کرد: این مرحله از مسابقات طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کشتی روز دوشنبه چهاردهم آبان ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این تیم در مرحله مقدماتی رقابت‌های این فصل لیگ برتر با یک حریف قدرتمند و مدعی نظیر بیمه رازی اردبیل همگروه بود ولی به عنوان تیم دوم این مرحله مجوز صعود به جمع چهار تیم برتر را کسب کرد و از روز دوشنبه برای کسب مقام قهرمانی به میدان می‌رود.

وزیری تصریح کرد: تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم در مرحله مقدماتی با تیم‌های بیمه رازی اردبیل و آنزان پاس ایذه هم‌گروه بود که به دلیل حاضر نشدن نماینده ایذه، تنها دو مسابقه رفت و برگشت در مقابل تیم مدعی و پرمهره بیمه رازی در قم و اردبیل برگزار کرد و به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی رفت.

وی افزود: البته پیش از این قرار بود پیکارهای مرحله نهایی لیگ برتر به میزبانی شهرستان ایذه به انجام برسد اما با توجه به انصراف میزبان، این مسابقات طبق بخشنامه فدراسیون و برنامه اعلام شده، در دو نوبت صبح و عصر روز دوشنبه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

وی یاد آور شد: در گروه دوم رقابت‌ها نیز سه تیم سینا صنعت ایذه، شهرداری مشهد و رعد پدافند البرز حضور داشتند که سرانجام نمایندگان ایذه و مشهد موفق به کسب مجوز صعود به مرحله نهایی شدند تا چهار تیم از اردبیل، قم، مشهد و ایذه برای کسب مقام قهرمانی لیگ برتر به روی تشک بروند.

انتهای پیام /ح

شهدای مدافع حرم قم قهرمان می شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس ورزشی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد

مدافع عنوان قهرمانی لیگ NBA در بازی نخست نیم‌نهایی کنفرانس غرب شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال مینه‌سوتا تیمبروولوز در بازی نخست از سری نیمه‌نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA صبح امروز (یکشنبه) در سالن بال آره‌نا، میهمان دنور ناگتس بود.

لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند

دنور، مدافع عنوان قهرمانی لیگ که در سری یک چهارم نهایی از سد لیکرز گذشته بود در بازی نخست نیمه‌‌نهایی با حساب 106 بر 99 شکست خورد. ستاره این بازی، آنتونی ادواردز، گارد جوان وولوز بود که 43 امتیاز و 7 ریباند برای تیمش کسب کرد. نیکولا یوکیچ، سنتر صربستانی دنور نیز 32 امتیاز، 8 ریباند و 9 پاس گل به نام خود ثبت کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی