Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@16:51:51 GMT

تکذیب شایعه دستگیری مادرخوانده آیناز

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۳۶۸۶

تکذیب شایعه دستگیری مادرخوانده آیناز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا،سرهنگ رضا زارعی در تشریح این خبر اظهار کرد: شایعاتی مبنی بر پیدا شدن جسد گمشده دختر بچه 8 ساله همدانی و یا دستگیری و بازجویی از مادرخوانده او در بین شهروندان شنیده شده که واقعیت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: عوامل پلیس آگاهی همچنان به تلاش و جست‌وجوی خود ادامه می‌دهند اما تا کنون خبر و نشانه‌ای از این دختر بچه گمشده به دست نیامده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی در پایان تأکید کرد: شهروندان به ترویج شایعات دامن نزنند و به خبرهایی که از منابع غیرموثق می‌شنوند، اعتماد نکنند و در انتشار آن سهیم نباشند چرا که این شایعات نه تنها کمکی به یافتن کودک گمشده نمی‌کند بلکه اذهان عمومی را منحرف می‌سازند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آیناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلافی بیش از ۵۶ میلیون تومانی یک خودرو توقیفی در لرستان

تین نیوز

سرهنگ محمد زارعی با اعلام خبر توقیف یک سواری با خلافی بیش از ۵۶۵ میلیون ریال، اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت ترافیکی و انتظام بخشی به عبور و مرور، مأموران پاسگاه پلیس راه سه راهی دورود هنگام کنترل وضعیت ترافیکی شهر یک دستگاه خودروی مگان را به علت سرعت غیرمجاز و انجام چند تخلف همزمان متوقف کردند. پس از بررسی و استعلام مأموران گشت از سیستم جامع پلیس راهور مشخص شد این خودرو ۵۶۵ میلیون و ۵۳۰ هزار ریال خلافی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، زارعی ادامه داد: به استناد ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودرو به علت خلافی و تخلفات زیاد راهی پارکینگ شد.

وی افزود: مردم می توانند خودروهای هنجارشکن، پلاک مخدوش و حتی خودروهایی را که اقدام به حرکت مارپیچی در خیابان ها و جاده ها می کنند از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • هوا گرمتر می‌شود
  • حماس رسما انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • خلافی بیش از ۵۶ میلیون تومانی یک خودرو توقیفی در لرستان
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران