Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نام آشنای موناکو، هنوز باور خود را از دست نداده است.

طرفداری- به گفته تیری آنری، موناکو با وجود وخامت اوضاع خود در لیگ فرانسه، ترسی از سقوط به دسته پایین‌تر ندارد.

به نقل از FFT، تک گل دقیقه ۲۴ متئو کافارو کافی بود تا موناکو شکستی ۱-۰ را در خانه رنس تجربه کند. با این شکست، قهرمان فصل ۱۷-۲۰۱۶ لیگ فرانسه با همان یک پیروزی خود طی ۱۲ بازی ابتدایی فصل جدید باقی ماند و حالا فاصله موناکو با پلی آف لیگ فرانسه ۳ امتیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنری که ماه گذشته هدایت موناکو را به دست گرفت، هنوز هم به بقای تیمش در لیگ ایمان دارد.

فکر نمی‌کنم تیم (از سقوط به دسته پایین‌تر) بترسد اما شرایط از نظر ذهنی سخت است. ما با شرایط دشواری رو به رو هستیم. همان گونه که بارها گفتم، هنوز امتیازهای زیادی باقی است. اما بدیهی است اگر فاصله بیشتری میان ما و تیم‌هایی که از ما جلو هستند بیافتند، کار سخت خواهد شد. اما بار دیگر می‌گویم که قرار داشتن در این شرایط آسان نیست. در طول هفته تمرینات خوبی داشتیم اما این بازی منعکس کننده کار خوب ما در طول هفته نبود. باید حریف را هم در نظر گرفت؛ رنس مقداری از ما بهتر بود. 

گفتنی است که پس از اخراج الیکسیس رومائو، موناکو بخش زیادی از نیمه دوم را برابر تیمی ده نفره بازی کرد اما سپس اخراج پله به فاصله ۱۹ دقیقه به پایان کار، تعداد بازیکنان دو تیم را برابر کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد


به گزارش تابناک به نقل از آسوشیتدپرس، خلبان این اف-۱۶ تنها سرنشین آن بود که توانست خود را بموقع از جنگنده خارج کند و زنده بماند.

هنوز علت سقوط این جنگنده مشخص نیست و تحقیقات درباره آن ادامه دارد.

مقام‌های آمریکایی از پرسنل غیرضروری خواسته‌اند از تردد در محل سقوط هواپیما خودداری کنند زیرا مواد شیمیایی استفاده شده در این هواپیما ممکن است که مخاطراتی برای آنها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آنری: در مورد رئال مادرید، هزاران «اما و اگر» وجود دارد اما آن‌ها کار خودشان را می‌کنند
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • ویدیو/ سقوط موج ارز؛ کف بازار دلار چه خبر است؟
  • سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم