Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@23:50:39 GMT

راهپيمايي 13 آبان در کرمانشاه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۳۷۵۱

راهپيمايي 13 آبان در کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا - راهپيمايي 13 آبان و روز مقابله با استکبار جهاني همزمان با سراسر کشور روز يکشنبه با حضور گسترده و پرشور مردم و مسئولان در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، اين ‌راهپيمايي با حضور گسترده دانش آموزان، دانشجويان ، مديران ، فرماندهان نظامي و انتظامي و اقشار مختلف مردم کرمانشاه از چهار راه مدرس تا مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين راهپيمايي مردم يک صدا شعار «مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل و مرگ‌ بر ال سعود» را سر دادند.
حاضران در مراسم همچنين با سر دادن شعارهاي «اي رهبر آزاده آماده ايم آماده، خوني که در رگ ماست، هديه به رهبر ماست و الله اکبر خامنه اي رهبر» بار ديگر ولايتمداري خود را به اثبات رساندند.
عشاير کرمانشاه نيز با لباس هاي محلي و با در دست داشتن پلاکادرهايي حاوي شعار مرگ بر آمريکا در اين راهپيمايي به صورت گسترده حضور پيدا کرده بودند.
کارکنان ادارات مختلف و شرکت هاي توليدي استان نيز در قالب دسته هاي بزرگ در کنار مردم و دانش آموزان حضور داشتند و به راهپيمايي مي پرداختند.
استاندار کرمانشاه در حاشيه اين مراسم در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، ضمن قدرداني از حضور پرشور مردم ولايت مدار استان کرمانشاه در راهپيمايي مقابله با استکبار جهاني گفت: امسال در روز مبارزه با استکبار جهاني با توجه به تهديدهاي آمريکا همه به صورت يکپارچه به ميدان آمدند.
هوشنگ بازوند عنوان کرد: حضور پرشور مردم در مراسم 13 آبان امسال نماد انسجام ملي و مبارزه همه جانبه ملت ايران در مقابل زياده خواهي هاي استکبار جهاني است.
وي راهپيمايي امروز را نماد مقابله يکپارچه ملت بزرگ ايران در مقابل تحريم هاي دشمنان دانست و گفت: مردم ايران بيش از 40 سال است که در مقابل تحريم هاي امريکا ايستادگي مي کنند و کماکان راه خود به سمت پيشرفت را ادامه مي دهند.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمانشاه نيز در اين مراسم در گفت و گو با ايرنا، اظهار داشت: ملت بزرگ ايران اسلامي در اين روز نشان دادند که آنقدر با بصيرت هستند که هيچ اعتنايي به تهديدهاي آمريکا و استکبار جهاني ندارند.
آيت الله مصطفي علما افزود: مردم در اين روز با حضور جدي خود نشان دادند که با تمام اقتدار در مقابل تهديدهاي دشمنان ايستادگي مي کنند و در کنار يکديگر قرار دارند.
محمدرضا عدالتخواه رئيس کل دادگستري استان کرمانشاه نيز در حاشيه اين راهپيمايي به خبرنگار ايرنا گفت: حضور گسترده مردم ايران اسلامي در اين راهپيمايي نماد شکست آمريکا و پيروزي نظام مقدس جمهوري اسلامي است.
آيت الله «علي سعيدي» نماينده ولي فقيه و رئيس دفتر عقيدتي و سياسي فرماندهي کل قوا سخنراني اين مراسم بود.
7445/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین با حضور بیش از ۵ هزار نفر از رزمندگان و جانبازان پیشکسوت دفاع مقدس و با حضور خانواده‌های معظم شهدا، فرماندهان عزیز گردان‌های لشگر تهران برگزار شد.

در این مراسم سردار حسن زاده فرمانده لشگر محمد رسول اله تهران بزرگ در پادگان دوکوهه یادمان شهدای لشگر ۲۷ به ایراد سخنرانی پرداختند.

همچنین در این اجتماعی بزرگ حاضران با شهدا میثاق بستند تا آخرین نفس در راه آرمان‌های انقلاب ثابت قدم بمانند.

این مراسم در پادگان دوکوهه و در محل صبحگاه یادمان شهید حاج احمد متوسلیان و شهید همت از سرداران و فرماندهان کشور برگزار شد.

کد خبر 6081722 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • مردم خوزستان از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد