Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این نشست که روز یکشنبه ششم آبان ماه با حضور احمدی معاون فنی و بازرگانی مدیر عامل، گنجی مدیرکل بازاریابی و توسعه کسب و کار، مقصودی مدیر کل پست استان تهران و سردار پاسدار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در دفتر ستاد این فرماندهی تشکیل شد؛ زمینه های گسترش سطح همکاری های دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
ارایه خدمات پستی اعم از چاپ و توزیع ابلاغیه، اخطاریه و احظاریه؛ امور نیابتی مرتبط با استعلامات بین دستگاهی و یا گزارشات مفقودی و سرقت، استعلام و اخذ پاسخ از مراجع قضایی با استفاده از شبکه نامه رسانی استان تهران، استقرار و نظارت بر حمل و نقل کالا در پایانه های مسافربری، ستاد ترخیص خودرو و موتورسیکلت، سرویس AVS و شماره گذاری موتورسیکلت؛ از مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.
 
با توجه به ظرفیتهای پست در کاهش مراجعات مردمی به واحدهای پلیس، کاهش سفره ای غیر ضروری شهروندان، پیشگیری از مخاطرات اجتماعی؛ مقرر شد کارگروه مشترکی با حضور نماینده گانی از پلیس های تخصصی و حوزه های مختلف پست به منظور احصای فعالیت های مشترک و تهیه پیش نویس تفاهم نامه تشکیل شود.
 
در صورت اجرای موفق طرح های توسعه همکاری پست و فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ؛ این طرح ها در کل کشور اجرایی می شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت ملی پست نیروی انتظامی استان تهران ترخیص خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی وجود دارد
  • در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان چه گذشت؟