Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: روزنامۀ کیهان از رییس دفتر رییس جمهوری انتقاد کرد که چرا از «الزام قانونی واگذاری دفتر به رؤسای جمهور سابق» سخن گفته است.
به گزارش خرداد، از محمود واعظی سؤال شده بود‌: «طبق قانون این وظیفه دولت‌هاست که برای رؤسای جمهور پیشین، محلی را در نظر بگیرد. دولت در این‌باره چه اقدامی می‌کند؟» رییس دفتر رییس جمهوری هم به پرسش «ایلنا» این گونه پاسخ داده است: «بله، این وظیفۀ ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بنده هم در این مورد صحبت شده است وبه آقای انصاری هم گفتم حتما طبق قانون این کار را انجام خواهیم داد.»
این گفت و گو پس از آن انجام شد که اختلاف حقوقی بنیاد مستضعفان با دفتر نشر آثار امام به تخلیۀ ساختمان یاسر و محل استقرار سید محمد خاتمی رییس جمهوری پیشین انجامید؛ روندی که از مدتی پیش آغاز شده بود و تصور می شد  محمد سعیدی‌کیا رییس بنیاد که خود وزیر دولت اول خاتمی بوده می‌تواند قضیه را حل کند اما دست آخر ساختمان تخلیه شد و در اختیار بنیاد قرار گرفت.
روزنامۀ کیهان اما در عین طرح این احتمال که وعدۀ واعظی صادقانه نباشد و از آن به «بازی روحانی با خاتمی » و «سر دواندن اصلاح‌طلبان» تعبیر کرده نوشته است:
«باید به سیاسی‌کارانی مثل واعظی تذکر و توجه داد که تکلیف قانونی برای در اختیار گذاشتن دفتر در خدمت رؤسای دولت‌های قبلی شامل عناصر فتنه‌گر، برانداز و یاغی نمی‌شود وگرنه باید به بنی‌صدر خائن [اولین رییس جمهوری ایران و در حال حاضر ساکن پاریس] هم دفتر کار بدهند!» برچسب ها: واعظی ، کیهان ، خاتمی

منبع: خرداد

کلیدواژه: واعظی کیهان خاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی؛ شهرام حی‌شاد گفت: بر اساس ماده یک قانون تسهیل مجوزهای کسب و کار کشور، دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی بدون شناسه یکتا باید در سامانه صدور مجوز کسب و کار، درخواست خود را ثبت و شناسه یکتا دریافت کنند.

وی افزود: آن دسته از دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی که تا کنون شناسه یکتا دریافت نکرده‌اند تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند برای ثبت درخواست خود به سامانه مربوط به دفاتر، به آدرس www.g4b.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6094735 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری