Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: اکنون که آمریکا در تمامی توطئه‌هایش با شکست مواجه شده با تحریم‌های پوشالی تلاش می‌کند تا مقاومت و اتحاد ملت ایران را نشانه بگیرد. ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله محمدحسن اختری پیش از ظهر امروز در مراسم سخنرانی راهپیمایی 13 آبان در مقابل مصلای اردبیل اظهار داشت: گفت‌وگو و مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای کشور ندارد و باید تلاش مسئولان بر این باشد تا مشکلات موجود در کشور را بدون توجه به این مهم حل و فصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هر کسی که طرفدار پیشرفت و استقلال کشور در عرصه کنونی است باید نه تنها خود هر گونه گفت‌وگو و مذاکره با آمریکا را محکوم کند بلکه باید دیگران را نیز از این امر منع کند تا بتوانیم با اتکا به توان و ظرفیت‌های داخلی زمینه‌ساز تعالی و توسعه نظام شویم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به توطئه‌های آمریکا در تمامی برهه‌های انقلاب بیان کرد: تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های شومی که آمریکا تاکنون بر علیه کشورمان به کار گرفته همگی منجر به شکست شده و از این پس نیز با اتحاد و مقاومت مردمی تمامی این توطئه‌ها را به یاس و ناامیدی تبدیل می کنیم.

اختری 13 آبان را یادآور توطئه‌های خصمانه استکبار جهانی دانست و گفت: باید تلاش و جدیت بر این باشد تا خاطره یوم‌الله 13 آبان هر سال باشکوه‌تر برگزار شده و گرامی داشته شود تا توطئه‌های پی در پی آمریکا بر علیه کشورمان و اهل بیت(ع) به همگان تبیین شود.

وی با اشاره به تلاش آمریکا برای ایجاد تزلزل در نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: زمانی که آمریکا در منطقه پایگاه‌های نظامی متعددی داشت نتوانست در مقابل کشور ما ایستادگی کند و اکنون که ایران اسلامی محبوب دل‌های مردم جهان و منطقه شده است به یقین آمریکا نمی‌تواند با این حربه‌ها و توطئه‌ها هیچ غلطی بکند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) اظهار کرد: اکنون که آمریکا در تمامی توطئه‌هایش با شکست مواجه شده با تحریم‌های پوشالی تلاش می‌کند تا مقاومت و اتحاد ملت ایران را نشانه بگیرد اما همچنان که این تحریم‌ها در 40 سال گذشته بر کشورمان اعمال می‌شده اما نتوانسته‌اند با این حربه آسیبی به کشور و اتحاد ملی ما بزنند از این پس نیز نخواهند توانست.

اختری افزود: به طور قطع ظلم هیچ گاه پابرجا نخواهد ماند و حق پیروز می‌شود و ما به وعده و نصرت الهی ایمان و اطمینان داشته و یقین داریم که آمریکا هیچ کاری نمی‌تواند از پیش ببرد.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات جهانی به سود ایران است

سعید لیلاز: غربی‌ها متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

به گزارش مشرق، یک فعال سیاسی اصلاح طلب بر این باور است که تحولات جهانی چند سال گذشته به سود جمهوری اسلامی ایران بوده است.

سعید لیلاز طی گفتگویی با یورونیوز تاکید با بیان اینکه در سه سال گذشته همه تحولات بین‌المللی، کم یا زیاد، به سود جمهوری اسلامی بوده، تصریح می کند، از جمله بحران غزه که باعث شده توجه غرب همان قدر که از اوکراین منحرف شده، از روابط ایران و چین هم منحرف شود به سمت حل و فصل بحران غزه. بویژه که غربی‌ها در این فاصله متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

وی همچنین در بخش دیگری از گفتگوی خود با اشاره به اینکه تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران بیشتر اثر سیاسی و سمبلیک دارد و بر زندگی مردم و اقتصاد ایران تاثیر عمیقی نخواهد داشت، می گوید: او درباره تاثیر تحریم‌ها بر روابط ایران و اروپا گفت: تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا نقار و شکاف بین ایران و این اتحادیه را بیشتر خواهد کرد. اتحادیه اروپا در گذشته میانجی بین ایران و آمریکا بود، ولی الان کشورهای عربی این نقش را بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • پیرهادی: اتحاد جنبش‌های دانشجویی دنیا علیه ظلم اعجاز مقاومت غزه است
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران
  • استولتنبرگ: اعتماد اوکراین به ناتو خدشه‌دار شده است
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز کارگر» را تبریک گفت
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است