Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:19:47 GMT

روانسری ها یک صدا شعار مرگ بر استکبار سر دادند

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۴۳۲۶

روانسری ها یک صدا شعار مرگ بر استکبار سر دادند

کرمانشاه - ایرنا - مردم همیشه در صحنه شهرستان روانسر همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی و همصدا و هم دل با مردم سراسر ایران اسلامی، شعار مرگ بر استکبار سر دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم روانسر با حضور گسترده و پرشور خود در این راهپیمایی ضمن حمایت قاطع از نظام و انقلاب اسلامی ، با سر دادن شعارهای 'مرگ بر استکبار' ، 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسرائیل '، جنایت های دشمنان این آب و خاک را بشدت محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از اساتید حوزه علمیه قم در مراسم راهپیمایی 13 آبان شهر روانسر گفت: اگر می خواهیم در برابر استکبار پیروز میدان باشیم و مستکبران بر ما سلطه پیدا نکنند باید همیشه و در همه حال حالت تهاجمی داشته باشیم.
حجت الاسلام سعید جاویدی ، با بیان اینکه استکبارستیزی زن ، مرد ، پیر و جوان نمی شناسد ، افزود: ما اگر انقلابی هستیم باید با بصیرت و هوشیاری به تحرکات دشمن حساس باشیم.
وی تصریح کرد: براساس اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی، اختلاف قومیتی یکی از ترفندهای استکبار برای از بین بردن این نظام اسلامی بود که درصدد بودند اتحاد و یکپارچگی ایران اسلامی را بر هم بزنند اما غافل از اینکه مردم متحد و رهبری آگاه دارند.
جاویدی اظهار داشت: اختلاف افکنی میان اهل تشیع و اهل تسنن یکی دیگر از توطئه های استکبار برای براندازی نظام بود اما بدانند که خدا ، قرآن ، پیغمبر و قبله شیعه و سنی واحد است.
وی اضافه کرد: شیعه و سنی با اتحاد و برادری از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و این مهم را در دوران حساس هشت سال دفع مقدس ثابت کرده اند.
این استاد حوزه علمیه گفت: حضور پرشور مردم شهرستان روانسر در آیین های ملی و مذهبی بیانگر وفاداری مردم این شهرستان به آرمان های نظام و انقلاب است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي روانسر 13 آبان مرگ بر امريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب را در ادامه می خوانید؛

*رکن جهش تولید، کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

* تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

*هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آنها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898997

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم