Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@10:39:30 GMT

کلیولند میزبان آل‌استار NBA در سال ۲۰۲۲ شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۴۳۶۸

کلیولند میزبان آل‌استار NBA در سال ۲۰۲۲ شد

​NBA به صورت رسمی خبر میزبانی کلیولند از هفتادویکمین مراسم آل استار در سال ۲۰۲۲ را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، این رویداد در تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ در سالن کوئیکن لون آرنا برگزار خواهد شد. این سومین میزبانی کلیولند از مراسم آل استار بعد از سال های ۱۹۸۱ و ۱۹۹۷ است. البته با توجه به سرمایه گذاری عظیم در شهرستان کایاهوگا و شهر کلیولند جهت افزایش ظرفیت، تجهیز و مدرن سازی ورزشگاه کوئیکن لون آرنا و سازه های اطراف آن، گرفتن میزبانی توسط شهر کلیولند دور از انتظار نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی می‌شود که برگزاری مراسم آل استار در سال ۲۰۲۲، صد میلیون دلار بهره‌برداری و اثر مستقیم بر اقتصاد شهرستان کایاهوگا و کیفیت زندگی ساکنان آن نواحی بر جای خواهد گذاشت.

 

NBA تا سال ۲۰۲۲ میزبان دیدارهای آل‌استار را معرفی کرده و پیش‌بینی می‌شود که میزبان سال ۲۰۲۳ نیز اعلام شود. ساکرامنتو برای گرفتن میزبانی این سال تلاش زیادی انجام داده‌است. شارلوت میزبان آل‌استار فصل جاری در سال ۲۰۱۹ است، شیکاگو میزبانی سال ۲۰۲۰ را گرفته و ایندیانا نیز سال ۲۰۲۱ میزبان خواهد بود

.

 تیم‌ها برای به دست آوردن میزبانی و برگزاری مراسم آل استار در شهر هایشان، به NBA درخواست می دهند. این درخواست باید چند سال زودتر به اتحادیه ارائه گردد و شهر های درخواست کننده باید در نظر بگیرند که برای برگزاری این رویداد عظیم به امکانات بسیار پیشرفته و مدرن به همراه هتل‌های مجهز و سالن های کنفرانس برای اجتماع بزرگ رسانه‌های داخلی و خارجی، نیاز دارند. آخر هفته آل استار شامل رویدادهای استاندارد مختلفی مانند چالش های مهارتی، پرتاب های سه امتیازی، مسابقه اسلم دانک، مسابقه اصلی آل استار است. هم چنین رویدادهای مختلف دیگری مثل جلسات تمرین بازیکنان، مسابقه آل استار سلبریتی ها و غیره،  به طرفداران ارائه می شود و نشان دهنده آن است که، درخواست میزبانی تیم ها برای برگزاری این مراسم فقط محدود به سالن برگزاری مسابقه نمی شود بلکه نیازمند امکانات بیشتری است

.

اسناد درخواست میزبانی شهرها اهمیت زیادی دارد چرا که برگزاری موفقیت آمیز مراسم آل استار به امکانات زیر ساختی شهر میزبان و پشتیبانی از آن، بستگی دارد. به عنوان مثال شهر پورتلند به دلیل مشکلات لجستیکی که برای گرفتن مجوز ساخت هتل هایت رجنسی از ایالت اورگان پیش آمد، نتوانست درخواست میزبانی مناسبی به NBA ارائه دهد

.

مدیران NBA برای اولویت بندی تیم‌ها و شهرهایی که درخواست میزبانی ارائه کردند، روی مدت زمانی که از درخواست اخیر و یا قبلی تیم ها می‌گذرد، تمرکز دارند. برای مثال شهر اورلاندو در سال ۲۰۱۲ میزبان مراسم آل‌استار بود و زمانی که برای میزبانی مجدد مراسم در سال ۲۰۱۷ به NBA درخواست داد، اعلام شد که درخواست این شهر برای میزبانی مجدد حداقل تا سال ۲۰۱۸ بررسی نخواهد شد تا شهرهای بیشتری ( که درخواست میزبانی خود را کامل کرده‌اند) شانس به دست آوردن میزبانی را داشته باشند

.

تیم های ممفیس، اوکلاهاما، پورتلند و ساکرامنتو تاکنون موفق به کسب میزبانی رویداد آل استار نشده اند.

 

تعداد میزبانی تیم های مختلف از آل استار به شرح زیر است:

 

آتلانتا هاوکس : ۱۹۷۸، ۲۰۰۳

اورلاندو مجیک : ۱۹۹۲، ۲۰۱۲

ایندیانا پیسرز‏ : ۱۹۸۵

بروکلین نتس : ۲۰۱۵

بوستون سلتیکس‏ : ۱۹۵۱، ۱۹۵۲، ۱۹۵۷ ،۱۹۶۴

تورنتو رپترز : ۲۰۱۶

دالاس ماوریکس : ۱۹۸۶، ۲۰۱۰

دنور ناگتس : ۱۹۸۴، ۲۰۰۵

دیترویت پیستونز : ۱۹۵۹، ۱۹۷۹

روچستر رویالز : ۱۹۵۶

سن آنتونیو اسپرز : ۱۹۹۶

سن دیگو کلییپرز : ۱۹۷۱

سنت لوییس هاوکس : ۱۹۵۸، ۱۹۶۲، ۱۹۶۵

سیاتل سوپرسونیکس : ۱۹۷۴، ۱۹۸۷

سیراکیز نشنالز : ۱۹۶۱

سینسیناتی رویالز : ۱۹۶۶

شارلوت هورنتس : ۱۹۹۱، ۲۰۱۹

شیکاگو بولز‏ : ۱۹۷۳، ۱۹۸۸، ۲۰۲۰

فرت وین پیستونز : ۱۹۵۳

فیلادلفیا سونتی‌سیکسرز : ۱۹۶۰، ۱۹۷۰، ۱۹۷۶، ۲۰۰۲

فینکس سانز‏ : ۱۹۷۵، ۱۹۹۵، ۲۰۰۹

کلیولند کاوالیرز‏ : ۱۹۸۱، ۱۹۹۷، ۲۰۲۲

گلدن استیت واریرز : ۱۹۶۷، ۲۰۰۰

لاس وگاس : ۲۰۰۷

لس آنجلس کلیپرز‏ : ۲۰۰۴، ۲۰۱۱، ۲۰۱۸

لس آنجلس لیکرز : ۱۹۶۳، ۱۹۷۲، ۱۹۸۳، ۲۰۰۴، ۲۰۱۱، ۲۰۱۸

میامی هیت‏ : ۱۹۹۰

میلواکی باکس : ۱۹۷۷

مینه‌سوتا تیمبرولوز : ۱۹۹۴

 نیو اورلینز پلیکانز : ۲۰۰۸، ۲۰۱۴، ۲۰۱۷

نیو جرسی نتس : ۱۹۸۲

 نیویورک نیکس : ۱۹۵۴، ۱۹۵۵، ۱۹۶۸، ۱۹۹۸، ۲۰۱۵

 واشنگتن ویزاردز : ۱۹۶۹، ۱۹۸۰، ۲۰۰۱

 هیوستون راکتز : ۲۰۰۶، ۲۰۱۳

یوتا جاز : ۱۹۹۳

 

کلیولند در سال ۱۹۹۷ میزبان آل استار بود که همزمان با آن، پنجاهمین سالگرد تاسیس NBA جشن گرفته شد و از ۵۰ نفر از بازیکنان بزرگ این لیگ، در بین نیمه بازی آل استار، تقدیر شد. بازی آل استار سال ۱۹۹۷ عرصه نمایش تاریخی گلن رایس مهاجم تیم شارلوت هورنتس بود که توانست بیشترین امتیاز کسب شده در یک کوارتر از بازی را به نام خود ثبت کند. گلن رایس توانست درکوارتر سوم بازی۲۰ امتیاز کسب کند و باعث پیروزی ۱۳۲ بر ۱۲۰ تیم کنفرانس شرق مقابل تیم کنفرانس غرب شد. هم چنین در مراسم آل استار آن سال، کوبی برایانت گارد سال اولی تیم لس آنجلس لیکرز برنده مسابقه اسلم دانک، استیو کر گارد شیکاگو بولز برنده مسابقه پرتاب سه امتیازی و آلن آیورسون بازیکن سال اولی تیم فیلادلفیا برنده عنوان MVP ستارگان جوان شدند.

 

کلیولند در سال ۱۹۸۱ هم میزبان مسابقات بود و بازی ها در ریچفیلد کالیسیم برگزار شد. ریچفیلد کالیسیم بین سال های ۱۹۷۴ تا ۱۹۹۴ خانه تیم کلیولند بود. تینی آرچیبالد بازیکن تیم بوستون بهترین بازیکن بازی آل‌استار شد با این حال نتوانست مانع از شکست تیم کنفرانس شرق با نتیجه ۱۲۳ بر ۱۲۰ مقابل تیم کنفرانس غرب شود.

 

بسکتبال آمریکا (ان بی ای)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال آمریکا ان بی ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی ۱۶۴ اقامتگاه بوم‌گردی خراسان رضوی از گردشگران

معاون گردشگری اداره کل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از خدمات رسانی ۱۶۴ اقامتگاه بوم گردی و سنتی خراسان رضوی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار استانها -

یوسف بیدخوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد، اظهار داشت: استان خراسان رضوی مفتخر به وجود بارگاه منور رضوی است و همه ساله به‌ویژه در ایام نوروز میزبان خیل عظیم زائران و مسافران حضرت علی ابن موسی الرضاست، در همین راستا  164 واحد اقامتگاه بوم‌گردی و سنتی در سطح استان احداث شده است که در نوروز امسال با رعایت شئونات ماه مبارک رمضان مشغول ارائه خدمات اقامتی و پذیرایی به‌ویژه افطار به گردشگران و زائران هستند.

مسئول کمیته اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: فلسفه وجودی اقامتگاه‌های بوم‌گردی کمک به توسعه کمی و کیفی جوامع محلی و روستاها، حفظ اصالت، هویت و معماری بومی مناطق مختلف و نیز ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و ارائه خدمات پذیرایی و اقامتی در شان به علاقه‌مندان و گردشگران است.

وی تصریح کرد: ظرفیت اقامتی بوم گردی‌ها و اقامتگاه‌های سنتی خراسان رضوی حدود 4500 نفر است و بیشترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی به ترتیب در شهرستان‌های طرقبه و شاندیز، گناباد، خواف، کلات، نیشابور، چناران، گلبهار، تربت‌حیدریه، کوهسرخ و درگز قرار دارد.

بیدخوری عنوان کرد: با نظارت مستمر و در راستای رعایت مقررات و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تلاش هستیم تا تجربه اقامتی ایمن و همراه با سلامتی را با کمک مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایجاد کنیم.

وی افزود: اقامتگاه‌های بوم‌گردی محلی برای ارائه فرهنگ اصیل میزبانی به گردشگران است که خاطره سفر را برای آنها شیرین می کند.

مسئول کمیته اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با بیان این‌که این استان دارای اقوام، فرهنگ و اقلیم‌های مختلفی است که بخشی از این تنوع فرهنگی و اقلیمی در اقامتگاه های بوم‌گردی به نمایش گذاشته می‌شود، یادآور شد: گردشگران و زائران ورودی به خراسان رضوی می‌توانند در مسیر تشرف به شهر مشهد و یا بعد از زیارت امام رضا(ع) اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی استان را برای ادامه سفر خود انتخاب کنند.

بیدخوری افزود: در سال 1402 چهار اقامتگاه سنتی با ظرفیت اقامتی 75 نفر در سطح شهر مشهد( محدوده اطراف حرم) برای کمک به میزبانی شایسته از زائران مورد بهره‌برداری قرار گرفت که هم‌اکنون این اقامتگاه ها به زائران و مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • میزبانی ۱۶۴ اقامتگاه بوم‌گردی خراسان رضوی از گردشگران
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • بازسازی سیو جاودانه امیلیانو مارتینز در فینال جام جهانی 2022 / عکس
  • شکاف درآمدی در ایران کمتر از ترکیه، مالزی و برزیل
  • آغاز اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • ایران میزبان خوبی برای مهاجرین
  • بازی GTA 6 احتمال دارد با تاخیر منتشر شود
  • مازندران میزبان ۳ رویداد تنیس کشور
  • مازندران میزبان تورجهانی تنیس شد