Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلیات سند الگوی پایه ایرانی اسلامی پیشرفت کمیسیون خاص مجمع تشخیص مصلحت نظام‌ مورد بحث و بررسی اعضاء قرار گرفت.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه به نقل از مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، کمیسیون خاص مجمع تشخیص مصلحت نظام‌ که مرکب از اعضای منتخب کمیسیون‌های مجمع است به ریاست محسن رضایی تشکیل جلسه داد.

 

بنابر این گزارش، در این جلسه کمیسیون خاص مجمع که رئیس مرکز تدوین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت نیز در آن حضور داشت، کلیات این سند مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از ارائه سوالات و دیدگاه‌های تکمیلی اعضای کمیسیون، واعظ زاده، رئیس مرکز تدوین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت توضیحاتی ارائه کرد و در پایان مقرر شد کمیسیون خاص مجمع و کمیته‌ای از مرکز تدوین الگوی اسلامی پیشرفت پیشنهادهای تکمیلی را تهیه کنند تا در جلسات آتی کمیسیون مطرح و برای تصمیم‌گیری نهایی به صحن مجمع ارائه شود.

 

سند الگوی پایه ایرانی اسلامی پیشرفت در روز بیست و دوم مهرماه گذشته از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد که در بند اول آن آمده است: مجمع تشخیص مصلحت نظام سند پیوست را به عنوان چهارچوب بالادستی سیاست‌های کلی مورد ملاحظه قرار دهد و پیشنهادهای تکمیلی برای حصول اطمینان از کفایت آن را در جایگاه یاد شده ارائه کند و پس از ابلاغ نسخه الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت، سیاست‌های کلی را برای انطباق با الگو بازنگری کند.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین راهپیمایی 13 آبان 13 آبان پیاده روی اربعین مرز مهران وزیر آموزش و پرورش نماز جمعه اردبیل شبستان یزد سبک زندگی اسلامی الگوی پیشرفت مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی / والدین تصمیمات احساسی و هیجانی نگیرند

الماسی درباره شرایط ثبت نام جهش تحصیلی گفت: در مرحله نخست مدیر مدرسه پس از حصول اطمینان از شرایط دانش آموز ثبت درخواست او را در سامانه سیدا انجام می دهد، سپس بعد از تأیید درخواست توسط مدیر در سامانه سیرت، ثبت درخواست جهش توسط اولیا در سامانه سیرت برای نوبت گیری و انجام مراحل ارزیابی در مرکز جامع سنجش انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در جهش تحصیلی آزمون هوش و بررسی روانشناختی گرفته می‌شود، افزود: پس از قبولی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، در پایه مورد نظر نیز بجز دروس تربیت بدنی و انضباط، آزمون دریافت می‌شود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه زمان ثبت نام و آزمون هوش و بررسی روانشناختی از ۱۰ اردیبهشت تا ۳۱ خرداد است، ادامه داد: میزان بهره هوشی و بررسی روانشناختی در این آزمون در دو طبقه باهوش و پر هوش به ترتیب یک و چند پایه است.

الماسی بیان اینکه به همه اولیا توصیه می شود تحت تاثیر بازارهای بیرونی برای آمادگی روانشناختی قرار نگیرند، گفت: والدین نگاه واقع بینانه به توانایی بچه های خود داشته باشند و تنها مرجع بررسی صلاحیت های هوشی و روانشناختی برای جهش تحصیلی، وزارت آموزش و پرورش است، لذا از آوردن نتایج مراکز بیرونی برای تعیین جایگاه خودداری شود.

وی با بیان اینکه از تصمیمات احساسی و هیجانی برای ارتقای تحصیلی فرزندان جدا خودداری شود، افزود: قبل از ارزیابی روانشناختی، هوشی و اعلام نتیجه از امتحان درسی پایه مورد نظر خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی / والدین تصمیمات احساسی و هیجانی نگیرند