Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، گفت: جلسه اتاق فکر باهدف بهبود وضعیت راهداری، بررسی راه‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز با مشارکت فعالانه همکاران در تبیین و پشتیبانی فکری در حوزه معاون راهداری تشکیل شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، میرداد میردادی در این جلسه افزود: حوزه راهداری در انجام امورات جاده‌ای جهت ایمنی راه‌ها باید یک‌قدم جلوتر باشد تا بتوانیم وضعیت بهتری برای محورها در استان ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: ارتقا هر چه بیش‌تر سطح جایگاه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیازمند بهره‌گیری مناسب از توان فکری و مشارکت فعالانه همکاران برای رفع چالش‌ها و معضلات موجود در حوزه راهداری است.

میردادی خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی و نزولات آسمانی انجام امورات محوله راهداری از اهمیت زیادی برخوردار است و تاکید کرد همکاران با آمادگی کامل به استقبال فصل بارندگی بروند.

 وی در ادامه تاکید کرد: هر چه سریع‌تر عملیات تنقیه و لایروبی همه پل‌های بزرگ و کوچک استان به اتمام برسد تا در صورت بارش‌های شدید و سیلابی شدن رودخانه امکان تخلیه سریع سیلاب‌ها در بستر رودخانه‌ها فراهم شود.

در پایان این جلسه مصوبات جمع‌بندی و اجرای آن در دستور کار راهداری قرار گرفت که یکی از مصوبات این نشست تشکیل کمیته فنی، پیگیری و اجرای امورات راهداری در خصوص رفع هر چه سریع‌تر مشکلات جاده‌ای بود که نسبت به برگزاری این جلسه به‌صورت ماهیانه تاکید شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد

در جلسه‌ای با حضور رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان، راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا بررسی شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

تأکید رئیسی بر حضور گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تامین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • انتقاد طلافروشان به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت است
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه