Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@08:52:49 GMT

افزایش ظرفیت تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۴۵۰۲

افزایش ظرفیت تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر

باشگاه ذوب آهن برای افزایش ظرفیت تماشاگر در ورزشگاه خانگی دست به کار شد تا فولادشهر از این پس تعداد تماشاچی بیشتری را در دل خود جای بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که میانگین تماشاگر در بازی های رسمی ذوب آهن در لیگ برتر بیشتر از دو تا سه هزار نفر نمی شود سران این باشگاه تصمیم گرفتند سکوهای بیشتری برای این ورزشگاه ترتیب دهند تا ظرفیت قانونی ورزشگاه خانگی را بالاتر ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر اعلام سایت رسمی این باشگاه عملیات ساخت سکوی ضلع جنوبی ورزشگاه فولادشهر با همت و دستور مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل محترم شرکت ذوب آهن آغاز شد. با برنامه ریزی صورت گرفته قراراست عملیات ساخت سکوی موردنظر تا قبل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2019 به پایان برسد تا این سکوها مورد بهره برداری هواداران ذوب آهن قرار بگیرد.


پیش از این ظرفیت اصلی ورزشگاه فولادشهر در شناسنامه اصلی آن 15 هزار نفر ثبت شده بود که قرار است با اضافه شدن سکوهای جدید آن هم به جای تپه های پشت دروازه ضلع جنوبی این ظرفیت به 20 تا 22 هزار نفر افزایش پیدا کند.

 

 

 

ورزشگاه فولاد شهر ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ورزشگاه فولاد شهر ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس

یکی از پُرافتخارترین بازیکنان تاریخ بارسلونا، میهمان ویژه دیدار تیم محبوب خود مقابل والنسیا بود.

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد و مرد اول تیم ژاوی در کسب این برد خانگی بود. پدرو وینگر سابق بارسلونا که اکنون در 36 سالگی برای لاتزیو بازی می کند، میهمان ویژه این دیدار بود. پدرو که محصول لاماسیا است، بین سال های 2008 تا 2015 در تیم بزرگسالان بارسلونا به میدان رفت و با این تیم به همه افتخارات ممکن رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»