Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@08:40:50 GMT

روانسری ها یک صدا شعار مرگ بر استکبار سر دادند

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۴۵۶۷

روانسری ها یک صدا شعار مرگ بر استکبار سر دادند

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم روانسر با حضور گسترده و پرشور خود در این راهپیمایی ضمن حمایت قاطع از نظام و انقلاب اسلامی ، با سر دادن شعارهای 'مرگ بر استکبار' ، 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسرائیل '، جنایت های دشمنان این آب و خاک را بشدت محکوم کردند.
یکی از اساتید حوزه علمیه قم در مراسم راهپیمایی 13 آبان شهر روانسر گفت: اگر می خواهیم در برابر استکبار پیروز میدان باشیم و مستکبران بر ما سلطه پیدا نکنند باید همیشه و در همه حال حالت تهاجمی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام سعید جاویدی ، با بیان اینکه استکبارستیزی زن ، مرد ، پیر و جوان نمی شناسد ، افزود: ما اگر انقلابی هستیم باید با بصیرت و هوشیاری به تحرکات دشمن حساس باشیم.
وی تصریح کرد: براساس اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی، اختلاف قومیتی یکی از ترفندهای استکبار برای از بین بردن این نظام اسلامی بود که درصدد بودند اتحاد و یکپارچگی ایران اسلامی را بر هم بزنند اما غافل از اینکه مردم متحد و رهبری آگاه دارند.
جاویدی اظهار داشت: اختلاف افکنی میان اهل تشیع و اهل تسنن یکی دیگر از توطئه های استکبار برای براندازی نظام بود اما بدانند که خدا ، قرآن ، پیغمبر و قبله شیعه و سنی واحد است.
وی اضافه کرد: شیعه و سنی با اتحاد و برادری از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و این مهم را در دوران حساس هشت سال دفع مقدس ثابت کرده اند.
این استاد حوزه علمیه گفت: حضور پرشور مردم شهرستان روانسر در آیین های ملی و مذهبی بیانگر وفاداری مردم این شهرستان به آرمان های نظام و انقلاب است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استکبار انقلاب ایران اسلامی حوزه علمیه قم مرگ راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است

به گزارش جام جم آنلاین لرستان ابوطالب شفقت در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود و در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم باید مبانی نظری را شناسایی و بر آن اساس حرکت کنیم.
وی گفت: دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است و باید رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی باشد.
وی افزود: پذیرفتن مسوولیت یعنی نوکری برای مردم و تعامل با مردم نیز باید بر اساس خدمت و نوکری باشد.
شفقت وحدت، همدلی و همراهی مردم و دولت را عامل شکوفایی و اعتلای نظام دانست و گفت: کوچکترین خطا را دشمنان بزرگ شمرده و مسوولان را نالایق جلوه می‌دهد و رسانه‌ها باید در این راستا اقدام کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم