Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-02@00:26:35 GMT

مولر: همسرم احساسی شده و آن پست را منتشر کرده

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۴۵۸۴

مولر: همسرم احساسی شده و آن پست را منتشر کرده

به گزارش وانانیوز، 

 دیروز شنبه در جریان بازی بایرن مونیخ و فرایبورگ که با تساوی 1-1 به پایان رسید کوواچ تصمیم گرفته بود توماس مولر را روی نیمکت بنشاند ولی مولر در دقیقه‌ی 71 بازی زمانی که هنوز هیچیک از دو تیم به گل نرسیده بودند از طرف کوواچ به میدان فرستاده شد.

 

بعد از این تعویض، لیزا مولر همسر توماس مولر تصویری از همسرش را در اینستاگرام منتشر کرد که کوواچ را در حال گفتگو با او نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیزا مولر زیر این عکس نوشت:" بیشتر از 70 دقیقه زمان لازم بود تا عقل او برسد". پست اینستاگرامی‌ای که بعد از جنجالی شدن توسط لیزا مولر پاک شد.

 

روزنامه‌ی آلمانی بیلد گزارش داد که کوواچ در کنفرانس خبری بعد از بازی در مواجهه با سوالهای خبرنگاران درباره‌ی پست اینستاگرامی عجیب همسر مولر گفت که چیزی درباره‌ی این موضوع نمی‌گوید. اما مولر بعد از بازی در پاسخ به خبرنگاران کنجکاو تلاش کرد این ماجرا را کم‌اهمیت نشان دهد و گفت:" این ماجرا به نظر من یک حرکت احساسی بوده. علتش این است که همسرم عاشق من است".

 

بایرن در دیدار با فرایبورگ در دقیقه‌ی 80 با گل سرژ گنابری از حریف پیش افتاد ولی در حالیکه تنها یک دقیقه به پایان وقت قانونی بازی باقی مانده بود با گل لوکاس هولر دروازه‌اش را باز دید تا دو امتیاز دیگر از دست بدهد.

 

قهرمان فصل گذشته‌ی بوندس‌لیگا با این تساوی از چهار بازی خانگی اخیر خود در هیچ کدام به پیروزی نرسیده و در حال حاضر نسبت به صدرنشین جدول بوندس‌لیگا بوروسیا دورتموند چهار امتیاز کمتر دارد.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون

بازیکن آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ با هافبک فرانسوی رئالی‌ها شوخی جالبی انجام داد که مورد توجه اهالی فضای مجازی قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید در آلمان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک حاشیه جالب همراه شد.

یکی از بازیکنانی که در پایان این بازی در میکسدزون با خبرنگاران مصاحبه کرد، توماس مولر بود که گفت‌و‌گوی کوتاهش توجه اهالی فضای مجازی را جلب کرد. پس از آنکه خبرنگار شبکه CBS از ستاره باسابقه بایرن مونیخ ( کسی که یکصدوپنجاهمین بازی‌ خود در لیگ قهرمانان را انجام داد) پرسید؛ آیا احساس پیر بودن نمی‌کند، اورلین چوامنی، هافبک رئال مادرید از راه رسید و گفت‌و‌گوی آنها را متوقف کرد.

رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت

 

این اتفاق با واکنش طنز‌آمیز مولر همراه شد و او پس از خندیدن و چشمک زدن به چوامنی، گفت؛ «فکر می‌کنم که چوامنی دارد گوش می‌کند که ببیند ما در بازی بعدی از چه تاکتیکی استفاده خواهیم کرد.»

چوامنی پس از شنیدن حرف‌های مولر جلوی دوربین رفت و با او دست داد و رو به دوربین لبخند زد.

مولرو یارانش هفته آینده در صورتی که در برنابئو موفق به شکست رئال مادرید شوند، جواز صعود به فینال را کسب خواهند کرد که این پنجمین حضور ستاره آلمانی در فینال لیگ قهرمانان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • ادعای جالب کروس: احساسی به بایرن ندارم!
  • واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت
  • مربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم