Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@08:32:35 GMT

علی مرادی با کراوات در هیات ژوری(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۴۷۸۱

علی مرادی با کراوات در هیات ژوری(عکس)

رییس فدراسیون وزنه برداری ایران در مسابقات جهانی به عنوان عضو هیات ژوری حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، علی مرادی که از چند روز قبل به عنوان رییس فدراسیون وزنه برداری ایران جهت حضور در مجمع سالیانه فدراسیون بین المللی این رشته راهی عشق آباد ترکمنستان شده، در دسته ۶۱ کیلوگرم مردان به عنوان عضو هیات ژوری حاضر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس فدراسیون وزنه برداری که نام خودش را به عنوان داور به فدراسیون جهانی معرفی کرده و به همین خاطر مورد انتقاد برخی هم قرار گرفته، بعد از چند سال در هیات ژوری قرار گرفت.


علی مرادی در دسته ۶۱ کیلوگرم مردان در جریان مسابقات جهانی ۲۰۱۸ به میزبانی عشق آباد به عنوان عضو هیات ژوری حاضر بود و این رقابت را قضاوت کرد.


نکته جالب کراوات زدن رییس فدراسیون ایران است؛ اتفاقی که البته به صورت اجباری برای اعضای هیات ژوری در همه مسابقات وزنه برداری در سراسر جهان رخ می دهد.

 

وزنه برداری علی مرادی (رئیس فدراسیون)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری علی مرادی رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست هیات زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی خراسان رضوی در این مجمع  با بیان اینکه ۱۲ دوره مسابقه استانی در رده‌هایی سنی مختلف در شهرستان‌های استان خراسان رضوی برگزار می‌شودگفت: استان خراسان رضوی و شهر مشهد به دنبال میزبانی برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی است و در خواست این رویداد را هم به فدراسیون زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی ارائه کرده است.

فهیمی راد افزود: به دنبال تحول و حرکت نویی در این رشته هستیم و به همین منظور ۱۲ مسابقه در رده نوجوانان، جوانان، بزرگسالان را در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهیم کرد و اتفاقا شهر‌هایی که میزبانی این مسابقات را برعهده خواهند داشت هم مشخص شدند.

وی گفت:اتفاق بزرگ تری را هم برنامه ریزی کرده ایم و اگر فدراسیون قبول کند برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی آماه میزبانی هستیم و به همین منظور درخواست مان را هم به فدراسیون داده ایم و در کنار ان میزبانی مسابقات مرشدان کشور را هم درخواست کرده ایم

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد