Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریورپلاته در کامبکی فوق العاده، گرمیو برزیل را شکست داد و در فینال کوپا لیبرتادورس باید به مصاف بوکاجونیورز، رقیب دیرینه اش برود اما شکایت گرمیو ممکن است برای تیم آرژانتینی دردسرساز شود.

طرفداری- در یک دیدار تاریخی، دو تیم رقیب آرژانتینی بوکاجونیورز و ریورپلاته در فینال کوپا لیبرتادورس به مصاف هم خواهند رفت اما ممکن است گرمیو، در دادخواست خود پیروز شود و ریورپلاته را از حضور در فینال محروم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ریورپلاته آرژانتین که در دیدار رفت نیمه نهایی لیبرتادورس در خانه برابر گرمیو برزیل شکست خورده بود، در برزیل توانست با گل دقیقه 95، گرمیو را 2-1 شکست دهد و با توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف به فینال کوپا لیبرتادورس رسید تا حریف بوکاجونیورز در فینال شود. گل دوم ریورپلاته در شرایطی جنجالی به ثمر رسید و داور با استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی پنالتی اعلام کرد و نیکولاس گونزالز، در دقیقه 95 گل صعود تیمش را به شکلی دراماتیک به ثمر رساند. داور پس از اتخاذ این تصمیم جنجالی با اسکورت پلیس از استادیوم خارج شد تا هواداران خشمگین گرمیو آسیبی به وی نرسانند. با این حال، گرمیو صعود ریورپلاته به فینال را قبول ندارد اما چرا؟

رییس گرمیو پس از اتمام بازی بلافاصله به کونمبول، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی شکایت کرد زیرا مارسلو گایاردو، سرمربی ریورپلاته که در این بازی اخراج شده بود، در وقت استراحت بین نیمه وارد رختکن تیم خودی شد و تیمش را هدایت کرد اما این حرکت از سوی فیفا، کاملا خلاف قانون است. اگرچه گرمیو برای محروم کردن ریورپلاته کار سختی دارد زیرا بعید است کونمبول کم تر از یک هفته مانده به برگزاری دور رفت فینال کوپا لیبرتادورس، تیم فینالیست را تغییر دهد. با این حال، حتی در صورتی که حضور ریورپلاته در فینال کوپا لیبرتادورس قطعی شود، بازهم مارسلو گایاردو به دلیل محرومیت یک جلسه ای مربوط به اخراج و نقض قوانین حق هدایت تیمش در بازی رفت را نخواهد داشت. همچنین گایاردو به پرداخت 50 هزار دلار جریمه نیز محکوم شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه

به گزارش ورزش ‌سه ، پیام نیازمند در آخرین دیدار سال ۱۴۰۲ سپاهان برابر گل گهر بود که به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان پا مجبور به ترک زمین شد.

در ابتدا تصور نمی‌شد که مصدومیت نیازمند چندان جدی باشد و در فهرست تیم ملی هم قرار گرفت، اما پس از اینکه این سنگربان شانس حضور در ۲ بازی برابر ترکمنستان را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از دست داد مشخص شد که وضعیت مصدومیت او پیچیده‌تر و طولانی‌تر خواهد بود.

در شروع سال جدید سپاهان دیدارهای بسیار سخت و فشرده‌ای را در پیش داشت، اما پیام نیازمند بهبود نیافته بود و به همین دلیل حضور در ۵ مسابقه این تیم را که به ترتیب مقابل تیم‌های تراکتور، صنعت نفت آبادان، نساجی‌ مازندران، ذوب آهن و ملوان بندر انزلی بود را از دست داد.

نیازمند اما سرانجام پس از نزدیک به یک ماه و نیم غیبت بار دیگر به ترکیب سپاهان بازگشته و در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی باز هم مرد مطمئن سنگر تیمش خواهد بود و در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای