Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@07:08:06 GMT

شکوه حضور/ همه برای دفاع از آرمان های انقلاب آمدند

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۵۴۹۴

شکوه حضور/ همه برای دفاع از آرمان های انقلاب آمدند

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، شکوهی از حضور حماسی ملت در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مردم ایران اسلامی باردیگر در یوم الله 13 آبان که با عنوان روز دانش آموزان نام گذاری شده است به میدان آمدند تابصیرت، دشمن شناسی و پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خیل انبوهی از آحاد مردم پیر و جوان با پای خود به صحنه آمده بودند  تا بار دیگر به جهانیان اعلام کنند پای عهد خود با انقلاب اسلامی ایستاده اند و ثابت قدم از آرمان ها و ارزش های انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر صیانت می کنند.

 

همصدایی مردم در بیان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل گویای این واقعیت است که به رغم توطئه های دشمنان مردم روحیه استکبار ستیزی دارند و در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده اند.

 

فرهنگ استکبار ستیزی، فرهنگی برخواسته از مبانی انقلابی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران است.

 

روز دانش آموز نام داشت اما کم نبودند کهنسالانی که به رغم مشکلات مختلف بار دیگر آمده بودند تا از انقلابی که با تلاش خود به پیروزی رسانده بودند حمایت کنند.

 

کودکان و نوجوانان اما نسلی هستند که فاصله طولانی با نسل جوان اوایل انقلاب دارند و شاید در نگاه برخی درک درستی از انقلاب اسلامی نداشته باشند، اما با خوشحالی وصف ناپذیری به میدان آمده بودند.

 

 

ثابت قدم پای عهد با انقلاب و شهدا ایستاداه ایم

 

مراد حسنوند، کهنسال خرم آبادی، که با تکیه بر عصا هم به سختی راه می رفت، در گفت و گو با خبرنگر خبرگزاری شبستان، گفت: روزی در برابر جور و ظلم ستم شاهی به ستوه آمده بودیم و با پیروی از امام خمینی (ره) در برابر ظلم ایستادیم و انقلاب اسلام به پیروزی رسید.

 

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری دست استکبار جهانی و غارتگران از سرمایه های ملت ایران کوتاه شد، افزود: دشمنان بویژه آمریکا با به خطر افتادن منافع آنان، کینه ای بزرگ از انقلاب اسلامی و ملت ایران به دل گرفتند.

 

حسنوند، با بیان اینکه 40 سال است دشمن در قالب توطئه های مختلف به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی است و جدا کردن مردم از آرمان های انقلاب است، افزود: امروز آماده ایم به جهانیان اعلام کنیم توطئه های 40 سال آمریکا و دشمنان ملت ایران شکست خورده است و ما ثابت قدم پای عهد خود با انقلاب ایستاده ایم.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن تحریم و جنگ اقتصادی را به ملت تحمیل کرده است، افزود: ملت ایران اسلامی الگوی ایستادگی، اتحاد و انسجام در برابر توطئه های دشمنان هستند و با مقاومت و ایستادگی این بار هم توطئه دشمنان شکست خواهد خورد.

 

 

تا زنده هستیم پشتیبان انقلاب هستیم

 

آیدا موسوی، نوجوان خرم آبادی هم که با شور خاصی شعار مرگ بر آمریکا را بیان و دوستان خود را به تکرار آن دعوت می کرد، گفت: امسال برای اولین بار با دوستان و همکلاسی ها خود در این مراسم شرکت کرده ام.

 

وی با بیان اینکه 13 آبان روز دانش آموزان است، افزود: روزی دانش آموزان برای دفاع از انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند و امروز ما وظیفه داریم با حضور در راهپیمایی حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام کنیم.

 

موسوی، افزود: امروز ما با علاقه و شور خاصی در راهپیمایی شرکت کرده ایم که به  رهبر انقلاب اعلام کنیم پشتیبان انقلاب هستیم و تا زنده هستیم از دستاوردهای خون شهیدان حراست می کنیم.

 

مسئولان قدر دان بصیرت و دشمن شناسی مردم باشند

 

رضا نوری، جوان خرم آبادی، هم با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی وظیفه عموم مردم است، بیان کرد: این حضور مردم مشتی محکم به توطئه های دشمنان است.

 

وی حفظ وحدت و همدلی را راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و  بیان کرد: امروز بار دیگر مردم به میدان آمدند تا وحدت و انسجام خود را رخ جهانیان بکشند.

 

نوری، افزود: امیدارم مسئولان قدر دان بصیرت و حضور مردم باشند و در راستای رفع مشکلات مردم بویژه نسل جوان جامعه اقدام کنند.

 

 

ایستادگی و مقاومت راه خنثی شدن توطئه های دشمنان است

 

محمد رضا برومند، مرد میانسال خرم آبادی، هم با بیان اینکه حضور مردم مشتی محکم به توطئه های دشمنان است، افزود: دشمن تلاش می کند با مشکلات اقتصادی مردم را به ستوه آورده و از انقلاب اسلامی جدا کند.

 

وی افزود: به رغم مشکلات اقتصادی و گرانی ها، امروز مردم با حضور خود ثابت کردند که پای عهد با انقلاب اسلامی ایستاده اند.

 

برومند، با بیان اینکه 40 سال است که توطئه های دشمنان با شکست مواجه شده است، اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت مهم ترین راه خنثی شدن توطئه های دشمنان است.

 

امروز آحاد مختلف مردم به میدان آمده اند و با حضور خود به جهانیان اعلام می کنند که پای عهد با انقلاب ایستاده ایم و با آگاهی و هوشیاری انقلاب خود را حفظ می کنیم.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان اربعین اربعین حسینی استکبار ستیزی ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی اردبیل تحریم سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش شکوه حضور 13 آبان مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش همشهری آنلاین، مجید متقی‌فر با تاکید بر اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود که ان‌شاءالله در ۲۱ اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور مردم تکمیل خواهد شد.

وی افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش کرد با در نظر گرفتن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در زمینه انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی نامزدهای اصلح به مردم اقدام کند.

متقی‌فر افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی_اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، یادآور شد: آنچه از منظومه فکری امامین انقلاب بر می‌آید، این است که در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها مهم است و صرف وابستگی به حزب و گروه و یا قبیله سیاسی نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به ترتیب زیر اعلام کرد:

۱- علیرضا سلیمی
۲- غلامحسین رضوانی
۳- محمد سراج
۴- زهره سادات لاجوردی
۵- زهره طبیب‌زاده
۶- فاطمه قاسم پور
۷- مجتبی زارعی
۸- حسین صمصامی
۹- حسین نجابت
۱۰- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
۱۱- علی اصغر پورمحمدی
۱۲- حسن خجسته باقرزاده
۱۳- مهدی شریفیان
۱۴- مهدی عسگری
۱۵- عبدالحسین روح الامینی
۱۶- سعید آجرلو

کد خبر 848926 منبع: ایسنا برچسب‌ها انقلاب‌ اسلامی‌ ایران انتخابات خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!