Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - نایب رئیس شورای مرکزی حوزه ها ی علمیه استان گفت: ایران اسلامی امروز یک کشورقدرتمند و مستقل درجهان است و ایران اسلامی در جهان طلایه دار مبارزه با استکبار ستیزی است .

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم مدرسی یزدی در مراسم راهپیمایی ۱۳ابان که امروزهمزمان با سراسرکشوردریزد برگزارشد اظهاردشت : تمام دستاوردها و پیشرفتهای که امروز ایران اسلامی به دست آورده  مرهون استکبار ستیزی ایران بوده و روحیه مبارزه با استکبارستیزی اجازه نداده که این کشور زیر بارظلم وستم کشورهای مستکبربرود ما با همین روحیه بر روی پاهای خود ایستاده ایم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : دستیابی به پیشرفتهای علمی از دستاوردهای استکبارستیزی است برخی  فکر می کنند اگر با استکبار رابطه داشته باشیم به دستاوردهای علمی آنها می رسیم اما به خوبی دیدیم که آنها نمی گذارند کشورهایی که تحت سلطه اشان قراردارند به علم و تکنولوژی  دست پیدا کنند .

مدرسی خاطر نشان ساخت: تجربه تاریخی نشان می دهد  که مستکبران هرگزبه کشورهای دیگر اجازه بهربرداری از علوم را نمی دادند اما کشورما در سایه استقلال به علم و دستاوردهای علمی دست یافته و به واسطه همین امر دشمن امروز مقهور قدرت علمی و نظامی ایران شده است .

استکبارستیزی برای مردم ما به عنوان یک فرهنگ نهادینه شده است 

مدرسی تصریح کرد: امروزاستکبارستیزی برای مردم ما به عنوان یک فرهنگ نهادینه  شده و ۴۰سال است که ملت ایران براساس آموزه های خود ازامام خمینی (ره) ورهبرمعظم انقلاب فرهنگ استکبارستیزی را به عنوان یک راهبرد روشن درنظرگرفته اند.

این مسئول گفت: کشورما درسایه استکبارستیزی توانست به موفقیت هایی برسد که آزآن  جمله می توان به استقلال سیاسی هم درحوزه داخلی وهم حوزه  خارجی اشاره کرد و این استقلال ، استقلال علمی و فرهنگی و  نظامی را نیز به دنبال  داشته است.

  نایب رئیس  شورای مرکزی حوزه های علمیه استان گفت : مدیریت کاربردی ،جهادی سالم و جوان پرکاراز دیگر نیازهای امروزکشور است که باید حتما مسئولان به آن توجه  داشته باشند .

مدرسی ادامه داد : تقویت سطح معیشت وبالا بردن قدرت خرید مردم یک وظیفه همگانی است و دولتمردان و مجلس باید تلاش داشته باشند  تا ارزش پول ملی ایران را حفظ کرده  و تلاش کنند تا جلوی شکسته شدن اقتداراقتصادی کشوررا بگیرند .

سخنران راهپیمایی۱۳آبان در یزد افزود:  امروز به برکت  بهره مندی ایران از روحیه استکبارستیزی ، انقلاب اسلامی  و ملت ایران  یک الگو برای جهان و منطقه  هستند و در شرایطی که کشورهای منطقه نگاه خود را در عرصه ها ی مختلف با نگاه مستکبران تقسیم کرده کشور ما در ههه عرصه ها  استقلال خود را حفظ کرده و زیر بارظلم و ستم نرفته است .

 مدرسی اقتدارمنطقه ای وگسترش نفوذ قدرت نرم ایران دردیگرکشورها، ازدستاوردهای استکبارستیزی بوده واینکه نظام استکباری دردنیا با چالش مواجه شده و به واسطه به هم ریختن هیمنه آمریکا امروز شاهد این هستیم که امریکا با مشکلات متعددی مواجه هست و ا قتدار خود را از دست داده است .

انتهای پیام / 

  

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مبارزه با استکبار ستیزی مراسم راهپیمایی 13ابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۶۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک‌باران اسرائیل در «صبح صادق» تنها یک‌ تنبیه کوچک بود

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: عملیات «صبح صادق» ایران علیه اسرائیل نویدبخش نابودی رژیم کودک‌کش است، البته این عملیات و موشک‌باران اسرائیل تنها یک تنبیه کوچک بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح امروز -چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین- در مراسم رژه روز ارتش که در پادگان لشگر ۱۶ زرهی برگزار شد، اظهار کرد: این وعده خدا است که هرکس به حمایت از یاران خدا و برای کمک به بندگان و عدالت و قسط و مظلومان به پا خیزد او را حمایت و حفظ می‌کند.

وی افزود: امروز اسرائیل محور ظلم و نسل‌کشی در جهان کنونی شده و مقابله با آن رسالتی انسانی است. خداوند وقتی شکست ظالمان را می‌بیند، خرسند می‌شود و اتفاقی که این روزها پیش آمد موجب رضایت الهی شده است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه اگر حتی یک انسان به ناحق کشته شود خدا او را هلاک می‌کند، خاطرنشان کرد: سرنوشت رژیم اسرائیل که موجب نسل‌کشی و قتل عام هزاران کودک و مرد و زن شده، بدون تردید نابودی با ذلت است.

عابدینی ادامه داد: وقتی ملت قیام کرد، ارتش به سرعت به مردم پیوست و تحت لوای امام‌خمینی (ره) قرار گرفت و از آن روز تاکنون افتخار آفریده و در دفاع از نظام اسلامی آماده خدمت بوده است. ایران اسلامی امروز با اتکا به خداوند و هدایت رهبری و اقتدار نیروهای مسلح از مظلومان جهان دفاع می‌کند

وی تصریح کرد: عملیات «صبح صادق» جمهوری اسلامی ایران علیه اسرائیل نویدبخش نابودی رژیم کودک‌کش است، البته عملیات اخیر و موشک‌باران اسرائیل فقط یک تنبیه کوچک بود. این حرکت سبب شد جهان اسلام به مبارزه امیدوار شوند و بدانند ایران اسلامی محور مقاومت و مبارزه با صهیونیست‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: همه این پیروزی‌ها بر ارتش و نیروهای مسلح مبارک باد و امیدواریم سال آینده شکست صهیونیست‌ها را ببینیم و شاهد شادمانی مردم مظلوم جهان باشیم.

کد خبر 745360

دیگر خبرها

  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار جهانی بود
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • آیت الله نوری همدانی: مراکز علمی قم، نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • ایران به برکت مردم و نظامیان ما پرچمدار ظلم‌ستیزی در جهان شده است
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسراییل تبدیل شده است
  • موشک‌باران اسرائیل در «صبح صادق» تنها یک‌ تنبیه کوچک بود
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل تبدیل شده است