Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران: ۲۶ رام قطار فوق العاده به مقصد مشهد مقدس در روز‌های پایانی ماه صفر راه اندازی می‌شود و در مجموع ۵۳۱ قطار، زائران را به مشهد مقدس منتقل خواهند کرد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو،میر حسن موسوی گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام رضا (ع) و برای سهولت سفر هموطنان عزیز، ۲۶ رام قطار فوق العاده با ظرفیتی معادل ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر صندلی از برخی شهر‌ها به مشهد مقدس برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این قطار‌ها در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۹ آبان از مبادی تبریز، زنجان و تهران به شهر مشهد مقدس در مسیر رفت و برگشت سیر خواهند داشت.
به گفته موسوی، در ایام یاد شده، روزانه ۵۶ قطار برنامه‌ای و در مجموع در این ایام ۵۰۵ قطار برنامه‌ای در این مسیر سیر خواهند داشت که با احتساب قطار‌های فوق العاده جمع قطار‌های مسافری برای عزیمت زائران، ۵۳۱ قطار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قطار فوق العاده زائران 28 صفر شهادت امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت