Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@17:49:55 GMT

قدرت نرم آمریکا در جهان در حال فرسایش است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۶۳۹۶

به گزارش وانانیوز، 

 رضا عامری در پیش نشست کمیته فرهنگی کنفرانس جهانی صلح و عدالت به مناسبت 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: جهان در حال تغییر بزرگی است، دیگر دوران سلطه گری و یک‌جانبه گرایی گذشته و دیگر کسی این شکل از اعمال قدرت را پذیرا نیست.

وی با اشاره به تغییر منابع قدرت در دنیا و تقسیم این منابع  بین ملت‌ها و دولت‌های دیگر و اهمیت یافتن منابع نرم افزاری قدرت یا قدرت نرم گفت:  قدرت‌های سلطه طلب  به خصوص آمریکا مواجه با فرسایش قدرت نرم خویش هستند و دیگر مقبولیت، مشروعیت و جذابیت گذشته را ندارند و  به جهت عدم توجه به خواست ملت‌ها و تلاش برای استعمار و استثمار آنها و آگاه شدن ملت‌ها در عصر انقلاب ارتباطات و اطلاعات آن‌ها در حال افول هستند و قدرت نرم آنها مواجه با فرسایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کل مجمع جهانی صلح اسلامی همچنین ابراز کرد: راه برون رفت از این همه تعارض و ظلم در جهان، عقب راندن اندیشه ظلم و ظالمان و اقامه عدل در جهان بر اساس گفتمان صلح عادلانه است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: مجمع جهانی صلح اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز جهانی کار و کارگر

کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند.سالهاست در کشورهای مختلف جهان از جمله ایران روز اول ماه مه را با نام "روز کارگر" گرامی می‌دارند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077438 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۵۰ تن در هکتار فرسایش خاک به صورت نقطه‌ای در لرستان
  • فرسایش ۵۰ تن خاک در هکتار به صورت نقطه‌ای در لرستان
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • روز جهانی کار و کارگر
  • ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی!
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • نظم جایگزین چین و آن چه آمریکا باید از آن بیاموزد