Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراکز مسئول در سوریه موفق شدند مقدار قابل توجهی سلاح و مهمات برجای مانده از گروه‌های تروریستی را در مناطق جنوبی این کشور کشف و ضبط کنند.

این تسلیحات و مهمات که با تلاش ارتش و نیرو‌های امنیتی سوریه در حومه‌های درعا و قنیطره کشف و ضبط شده است شامل موشک‌های دوش پرتاب، موشک‌های اسرائیلی لاو، توپخانه، تجهیزات مقابله با حملات شیمیایی، فشنگ و دیگر تجهیزات و مهمات می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آموزش روس‌ها درباره نحوه عملکرد سامانه اس 300 به نیروهای سوری + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   کشف انبار سلاح تروریست‌های تکفیری در سوریه + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دامه سیاست کثیف صهیونیست‌ها برای ناامنی در درعا و سویدا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، همزمان با درگیری گروه های تروریستی در شمال غرب سوریه، دو استان درعا و سویدا در جنوب سوریه نیز شاهد عملیات های مکرر آدم ربایی و ترور با تحریک رژیم صهیونیستی است. رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات کثیف خود با همراهی تروریست ها پست های ایست بازرسی و خودروهای نظامی ارتش سوریه در استان درعا را هدف حملات تروریستی قرار می دهد.  این حملات در طول دو هفته به شهادت ۷ نفر و زخمی شدن ۱۵ نفر دیگر منجر شده است. خالد المطرود رئیس شبکه رسانه ای«بوصله»: در راهبرد اسرائیل علاوه بر حمایت از حملات تروریستی علیه نیروهای نظامی و امنیتی و کارمندان دولت سوریه، از روند قاچاق سلاح و مواد مخدر با هدف ناامن سازی دو استان درعا و سویدا حمایت به عمل می آید. افزایش تعداد حملات به ارتش سوریه در درعا و در مجاورت منطقه جولان سوریه، نشانگر راهبرد دشمن صهیونیستی برای ایجاد ناامنی در استان های جنوبی سوریه در پوشش حمایت از اعتراضات در سویدا و همچنین تضعیف ثبات امنیتی و نظامی در مرزهای جنوبی سوریه است.

دیگر خبرها

  • مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حومه دمشق
  • ثبت اطلاعات انبارهای تجهیزات پزشکی در تیتک الزامی است
  • شهادت افسر سوری بر اثر انفجار بمب در «درعا»
  • تروریسم، آدم‌ربایی و قاچاق؛ ادامه سیاست کثیف صهیونیست‌ها برای ناامنی در درعا و سویدا
  • ۵ کشته و زخمی در حمله به ارتش سوریه در حومه درعا
  • ببینید | دامه سیاست کثیف صهیونیست‌ها برای ناامنی در درعا و سویدا
  • قاچاق سلاح و مواد مخدر؛ راهبرد جدید تل آویو برای بی ثبات سازی جنوب سوریه/گزارش اختصاصی
  • پاسخ پدافندی سوریه به حملات موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • انهدام پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور/ عملیات ارتش سوریه در حومه ادلب و حلب
  • فیلم/ کودکان غزه همچنان طعمه اصلی موشک‌های اسرائیلی