Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به پاس حضور باشکوه، مردم عاشورایی و استکبارستیز استان در مراسم تظاهرات یوم الله 13آبان، از عموم اقشار مختلف مردم، قدردانی کرد.

 متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

 

شکر و سپاس خداوند قادر متعال را به پاس داشتن چنین مردمی بصیر و زمان شناس و توفیق الهی  چهل سال مقاومت،  ایستادگی و صلابت سرافرازانه در برابر چهل سال دسیسه و توطئه نظام سلطه و عمل به تکلیف مسلم دینی و انقلابی استکبارستیزی توسط این مردم انقلابی و همزمان با یوم الله سیزدهم آبان‌ ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» تجلی غیرت انقلابی و طنین شعار هیهات مناالذله و شعار کوبنده مرگ بر طاغوت اعظم، آمریکای جنایتکار ، احساس وظیفه و حضور بابصیرت و شورآفرین تمامی اقشار مردم شریف و متدین در تحقق هدف را ارج نهاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آفرین باد بر شما مردم با بصيرت و زمان‌شناس که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، و در زمانه ای که دشمن به خیال باطل خود با تشدید جنگ روانی و رسانه ای سعی در کمرنگ نمودن پشتوانه مردمی انقلاب داشت با حضور وحدت بخش، انقلابی، گسترده و حماسی خود در "تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان "، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی و حمایت از مظلومان جهان، بر مواضع اصولی خود  و آرمان های شهدا و امام شهیدان با فریاد رسای هیهات مناالذله مهر تأییدی مجدد زده و پیمانی دوباره با آرمان های امام راحل(ره) و منویات امام خامنه ای (مدظلّه العالی) بستید.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، در پایان این پیام ضمن تشکر مجدد از مردم انقلابی و همیشه در صحنه خراسان جنوبی، بر خود لازم می داند از تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران امر برگزاری مراسم تظاهرات یوم الله 13آبان در سراسر استان و اصحاب محترم رسانه‌ها و جراید به‌ ویژه رسانۀ ملی که در آگاه‌سازی، ترغیب و تشویق مردم به حضور در مراسم تظاهرات و انعکاس مناسب اخبار و به ‌نمایش ‌درآوردن گوشه‌هایی از  حضورعاشورایی، حماسی و  انقلابی نقش اساسی ایفا کردند، تشکر و قدردانی ‌نماید.

 

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

ایسنا/خراسان جنوبی تبلیغات مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس سورای اسلامی از امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز شد.

تنها ۸ روز دیگر تا دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، باقی مانده است و تکلیف یک کرسی نمایندگی حوزه انتخابیه "بیرجند، درمیان و خوسف" از مجموع چهار حوزه انتخابیه استان خراسان جنوبی در این مرحله مشخص خواهد شد.

در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و منتخبان مردم خراسان جنوبی در سه حوزه انتخابیه مشخص شدند ولی انتخابات در حوزه بیرجند، خوسف و درمیان به دور دوم کشیده شده است.

خراسان جنوبی با داشتن ۱۱ شهرستان چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که با توجه به اعلام رسمی نتایج انتخابات منتخبان حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه، طبس، سرایان و بشرویه، نهبندان و سربیشه معرفی شدند ولی حوزه انتخابیه  بیرجند خوسف و درمیان به دور دوم کشیده شده که در ۲۱ اردیبهشت نیز تکلیف این حوزه مشخص خواهد شد.

در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف نیز دو منتخب مردم که بیشترین آرا را کسب کردند، سید حسن هاشمی با ۲۶ هزار و ۸۰۹ رای و علی مولوی حقیقی با ۲۴ هزار و ۲۰۲ رای از مجموع ۱۴۳ هزار و ۴۳۰ رای، ۲ نامزدی هستند که به مرحله دوم انتخابات راه یافتند و رقابت نیز بین این دو فرد آغاز شده است.

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: ۲۸۷ شعبه اخذ رأی برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف پیش بینی شده است.

موسی سلیمی، دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی از آماده بودن تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه، بیان کرد: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تأمین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیداها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیداها که بیشترین آرا را در دور قبل به دست آورده برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه کاندیداها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تأیید دست اندر کاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند، گفت: کاندیداها و طرفداران آن‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • ببینید | آب‌گرفتگی معابر عشق‌آباد خراسان‌جنوبی و درخواست کمک توسط مردم
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی
  • هلال احمر آماده باش است
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی