Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران،  آیت الله آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه در حاشیه مراسم گرامیداشت یوم الله ١٣ آبان با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه حضور جوانان ایرانی در این راهپیمایی چه پیامی برای استکبار جهانی دارد، اظهار کرد: پیام این راهپیمایی برای استکبار جهانی که سرکرده آن آمریکاست، این است که مردم بصیر و هوشیار ما در صحنه حاضر هستند و استقلال و عزت خود را حفظ خواهند کرد و تسلیم زورگویی‌های آمریکا و اذنابش نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با تاکید بر اینکه با چنین ملت بصیری هیچگاه با زبان قدرت نباید صحبت کرد، افزود: این مردم آزموده هستند و در طول چهل سال انقلاب در برابر همه فشار‌ها و تحریم‌ها ایستادگی کرده اند.
رییس قوه قضاییه با اشاره به ادعای آمریکا‌ مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید، از این موضوع به عنوان خوابی که هیچگاه تعبیر نخواهد شد، یاد کرد و گفت: آمریکایی‌ها گفته‌اند که جمهوری اسلامی چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید؛ ولی این خواب هیچگاه تعبیر نخواهد شد و این ملت، استوارتر، سرافرازتر و قدرتمندتر به مسیر خودش ادامه می‌دهد.
وی یادآور شد: آن کسانی که رو به افول هستند، آمریکا و قدرت‌های شیطانی منطقه‌اند و همین حالا نیز نشانه‌های آغاز این افول، روشن است.   آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه به این ملت هوشیار و جوانان بصیر و توانمند و عزتمند افتخار می کنیم، تاکید کرد: مطمئن هستیم که نصر الهی همراه ملت ایران خواهد بود.   وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه ملت ایران همچنان شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند؛ دلیل این استمرار و مداومت چیست، اظهار کرد: آمریکایی ها، عزت و قدرت ما را نشانه گرفته اند و با اصل انقلاب و مردم غیور ایران مخالف هستند و اگرچه در ظاهر شعار‌هایی می‌دهند، ولی رفتارشان در طول چهل سال انقلاب همین را نشان داده است و هرچه توان داشته‌اند برای ضربه زدن به مردم و انقلاب ما به میدان آورده اند.
رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: باید با همه توان با استکبار مقابله کنیم و این مردم نیز مقابله کرده‌اند و استوارتر خواهند ایستاد.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استقلال استکبار جهانی جمهوری اسلامی قوه قضاییه آمریکا راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است

ماموستا امجد محمودی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب با محکوم کردن سرکوب دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و کشتار مردم غزه اظهار داشت: خیزش دانشجویان در شهرهای مختلف آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی از دفاع به حق ملت مقتدر اما مظلوم فلسطین به ویژه مردم غزه نشان از آزادی خواهی قشر تحصیلکرده آنان است.

وی گفت: سوال اینجاست چرا مدعیان حقوق بشر که امروز دم از آزادی بیان و آزادی عقیده دارند از این خیزش جوانان تحصیلکرده دانشگاهی می ترسند و واهمه دارند؟ در حالی که آن ملت‌ها مالیات پرداخت می کنند و در مقابل سردمداران استکبار آن را دو دستی تقدیم رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل می کنند که با جان و ناموس ملتی که از حقوق به حق خود دفاع می کنند با انواع تجهیزات نظامی آنان را به خاک و خون کشیده و شهر غزه را با خاک یکسان کرده است.

امام جمعه موقت شهرستان مریوان در ادامه بیان داشت: شکی نیست که وعده آزادی ملت فلسطین از دست غاصبان و ارباب و حامیان غرب در آینده نزدیک با توفیقات الهی و با وجود نیروهای جوان مقاومت حماس از چنگ این رژیم غاصب و کودک کش خارج خواهد شد و بدست امت اسلامی خواهد افتاد و طبق آیه ی شریفه  ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم؛ و این در حالی است که امت اسلامی و حکام اسلامی باید در مقابل قدس شریف احساس مسئولیت داشته باشند و از حمایت های همه جانبه مردم فلسطین از هیچ تلاشی دریغ نکنند چون مسلمانان به منزله و مثابه یک پیکرند.

ماموستا محمودی تاکید کرد: اگر در هر جایی ضعیفی باشد باید با تمام توان خود برای تقویت آن ضعف ها و کاستی ها همت کرد و تمام آحاد مردم مسلمان از هر قبیله، زبان و مذهبی که باشند وارد میدان شوند تا در آینده نزدیک شاهد آزادی قدس شريف باشیم انشالله.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • رفتار آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین حقیقت حقوق بشر آنها را روشن کرد
  • وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است