Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي درمورد همکاري بانک ها بخصوص بانک پارسيان در اربعين به زائران گفت: بانک پارسيان امسال نيز همانند سال هاي گذشته در برگزاري هرچه بهتر مراسم پياده‌روي ايام اربعين حسيني مشارکتي فعال در ارايه خدمات بانکي و خدمت رساني به زائران داشته و توانسته است سهم خود را به شايستگي ايفا کند و موجبات رضايت مندي زوار را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا،محسن بيگلري افزود: اين بانک براي تسهيل ارايه خدمات و افزايش رفاه زائران کربلاي معلي، با استقرار دستگاه هاي خودپرداز در پايانه هاي مرزي غرب و جنوب کشور شامل مرز مهران، شلمچه و چزابه، و با استفاده از ظرفيت هاي شعب بغداد و نجف و همچنين باجه مستقر درکاظمين اقدام به ارائه خدمات مالي 24 ساعته به کاروان هاي عزاداري اربعين حسيني کرده و در تامين ارز و سرعت بخشيدن به توزيع دينار نقش موثري بر عهده داشته است.
نماينده مردم سقز و بانه خاطرنشان کرد: از مديران وکارکنان بانک پارسيان، که تلاش هاي زيادي در تسهيل خدمات دهي زائران حسيني به عمل آوردند، تشکر مي کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک پارسيان بيگلري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان

بانک ملت برای نخستین بار در کشور با استفاده از قابلیت‌های بانکداری ویدئویی، برخی خدمات و تراکنش‌های موردنیاز مشتریان را از راه دور و مشابه با مراجعه به شعبه ارائه می‌کند. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این محصول جدید دیجیتال که در مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملت رونمایی شد، در راستای تکمیل مجموعه محصولات فناورانه این بانک و کاهش مراجعه غیر ضروری مشتریان به شعبه برای دریافت خدمات بانکی طراحی و ارائه شده است.

حفظ ارتباط و افزایش تعامل دوجانبه با وجود حذف مراجعه حضوری، امکان برقراری ارتباط با مشتری در ساعت‌های غیر اداری، امکان پاسخ به درخواست‌ها و ارائه مشاوره اختصاصی و کسب اطمینان از هویت واقعی مشتری در انجام عملیات بانکی از مهمترین مزایای خدمت جدید ارائه شده بانک ملت است.

این گزارش حاکی است، تمرکز اولیه بانکداری ویدئویی بانک ملت، ارائه خدمات انتقال وجه و همچنین افتتاح حساب از طریق این درگاه است که امید است با استقبال متقاضیان تعداد خدمات ارائه شده در آینده افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش
  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • خدماتی که صندوق صعب‌العلاج به بیماران تالاسمی ارایه می دهد
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند