Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@16:26:07 GMT

پیام دانش آموزان ایرانی به ترامپ: هیچ غلطی نمی توانی بکنی/فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۷۰۴۴

پیام دانش آموزان ایرانی به ترامپ: هیچ غلطی نمی توانی بکنی/فیلم

‍‍‍‍‍‍

مراسم راهپیمایی 13 آبان در تهران با حضور خیل عظیم مردم ولایتمدار پایتخت و از ساعت 9:30 دقیقه در مقابل لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مراسم راهپیمایی 13 آبان در تهران با حضور خیل عظیم مردم ولایتمدار پایتخت و از ساعت 9:30 دقیقه در مقابل لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راهپیمایی امسال در کنار شعار همیشگی مرگ بر آمریکا،‌ شعار هیهات مناالذله، شعار راهپیمایی‌ کنندگان بود.  همچنین براساس اعلام قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنگ استکبارستیزی در بیش از 105 هزار مدرسه در سراسر کشور  ساعت 8 صبح نواخته شد.   همچنین بیش از 4 هزار عوامل رسانه‌ای اعم از خبرنگار، تصویربردار و عکاس مراسم 13 آبان را در سراسر کشور پوشش خبری دادند. در تهران نیز 120 خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از 600 عکاس، ‌خبرنگار و تصویربردار داخلی این راهپیمایی را پوشش دادند. ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۳ آبان | ساعت:13:40 دانلودDownload کلیدواژه: دانا فیلم 13آبان یوم الله 13آبان اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار پیام دانش آموزان ایرانی به ترامپ: هیچ غلطی نمی توانی بکنی/فیلم ویدئویی که شما رو شوکه خواهد کرد/فیلم بازخوانی اقدامات امریکا علیه ملت ایران/موشن گرافیک نماهنگ «الاحرار» با صدای نزار قطری/فیلم اقیانوس اربعین/فیلم صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی