Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:20:10 GMT

جذب ۳۹ درصدی تسهیلات اشتغال‌زایی مناطق زلزله‌زده

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۷۲۸۲

جذب ۳۹ درصدی تسهیلات اشتغال‌زایی مناطق زلزله‌زده

حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از مجموع ۳۰۰ میلیارد تومان سهمیه ابلاغی تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بالغ بر ۱۱۵ میلیارد و ۹۷۶ میلیون ریال به ۷۲۹۷ طرح با اشتغال‌زایی ۷۲۹۳ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین در مجموع ۲۸ هزار و ۱۲۹ طرح با اعتبار مورد نیاز ۸۹۷ میلیارد و ۸۰۱ میلیون تومان با اشتغال‌زایی ۳۳ هزار و ۵۱ نفر پیش‌پذیرش شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: از این تعداد طرح پیش‌پذیرش شده ۷۳۴۲ طرح با اعتبار ۱۱۶ میلیارد و ۶۸۸ میلیون تومان انعقاد قرارداد شده‌ است.

به گفته عزیزی، در این میان بانکهای صندوق کارآفرینی امید و توسعه تعاون با ۵۶ و ۵۰ درصد پرداختی نسبت به سهمیه در جایگاه‌های اول و دوم بانک‌های عامل پرداخت‌کننده تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری مناطق زلزله‌زده قرار دارند.

وی تصریح کرد: بانک کشاورزی هم با توجه به اینکه سهمیه ابلاغی بیشتری نسبت به بانکهای دیگر تاکنون ۳۰ درصد اعتبارات سهمیه خود را پرداخت کرده است.

کد خبر 4449381

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات اشتغالزایی حسن عزیزی کرمانشاه اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران یوم الله 13 آبان بوشهر گرگان مشهد راهپيمايي 13 آبان شیراز سنندج شهرکرد موکب پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی سمیرم در جلسه کارگروه اشتعال شهرستان گفت: این تسهیلات براساس طرح‌های اشتغال پایدار به منتقاضیان داده می‌شود.
غلامحسین صابری، میزان اعتبار تسهیلات اشتغال ۱۴۰۲ را دویست و دو میلیارد تومان دانست و افزود: سال گذشته تعدادی از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات نشدند که بانک‌ها امسال موظف به ارائه خدمات به آنها هستند.
شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید