Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،  آرش و مسیح عدل‌پرور، مشهور به «مسیح و آرش» در دور تازه فعالیت‌های خود روز آبان و آذر ماه سال ۹۷ به ترتیب در تهران و زاهدان کنسرت‌هایی را برگزار می‌کنند.

این دو برادر که طی ماه‌های اخیر تحت نظر موسسه «آراد» فعالیت‌های خود را به‌صورت رسمی در عرصه‌های حرفه‌ای موسیقی دنبال کرده‌اند روزهای دوشنبه ۲۱ و سه‌شنبه ۲۲ آبان ماه در ساعت‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران تازه‌ترین کنسرت خود را برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیح و آرش پس از برگزاری کنسرت در تهران ساعت‌های ۱۸ و ۲۱ روز پنجشنبه اول آذر نیز در مجموعه ورزشی کارگران زاهدان میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

مجوزهای لازم برای برگزاری این کنسرت‌ها صادر و طی روزهای اخیر بلیت فروشی این اجرای زنده آغاز شده است.

«مسیح و آرش» تا کنون در بسیاری از شهرهای کشور از جمله چالوس، کلارآباد، انزلی، گنبد کاووس، شهمیرزاد، شیراز، ماکو، کرمانشاه، تنکابن، کیش، سرعین، ایلام، زنجان، همدان، دورود، اراک، بندرعباس  و چند شهر دیگر روی صحنه رفته‌اند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: موسیقی نمایشگاه بین المللی موسیقی نمایشگاه بین المللی تهران پارس مسیح کنسرت پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار سلماس در این جلسه با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های جهادی امور آب و فاضلاب با وجود چالش‌های موجود، بر پیگیری و رفع مشکلات مالی پروژه‌ها و تعریف پروژه‌های جدید در راستای محرومیت زدایی از طریق منابع مالی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تاکید کرد.

مدیرامور آب و فاضلاب سلماس نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت پروژه‌های دردست اجرا و برنامه‌های پیش بینی شده برای آینده در حوزه تامینآب شرب شهر و روستا‌های شهرستان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • خبرهایی از حج، نمایشگاه کتاب و اختلاف‌ مجریان تلویزیون
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد