Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اینکه اکنون همه دنیا به عمق اهمیت تسخیر لانه جاسوسی پی برده است، گفت: آمریکا غیرقابل اعتماد است و بهترین راویان بدعهدی آمریکا خود دولت رسمی جمهوری اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، عزت الله ضرغامی پیش از ظهر امروز در جمع مردم رشت در راهپیمایی ۱۳ آبان با بیان اینکه مردم گیلان حق شناسی خود را نسبت به شهدا اعلام کرده اند و در چنین روزی که همه دنیا به سمت ایران هستند تا تاثیر یاوه سرایی های ترامپ را ببینند حضور پرشور داشتند، اظهار کرد: آفرین به شما که حماسه تاریخی آفریدید و بدانید که تاریخ درباره شما قضاوت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سال ها باید بگذرد تا ارزش مردم انقلابی و بزرگوار مردم رشت برای جهانیان روشن شود، اذعان کرد: علیرغم همه فشارها با اعتقاد کامل و داوطلبانه پا در میدان نهادید تا نشان دهید که در این راه پابرجا هستید.

 

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به برگزاری حماسه 8دی توسط مردم غیرتمند رشت با بیان اینکه زمانی که تصاویری از حماسه ۸دی را دیدم به اثر مهم آن در راهپیمایی های ۹ دی به ویژه در تهران اشاره کرد و گفت: تصاویر گیلانیان غیرتمند واقعیت ها را به صحنه آورد و ما به مردم گیلان و رشت افتخار می کنیم.

 

وی تصریح کرد: گیلان و رشت قهرمان برای کشور فرصت بی بدیل و مقاوم برای انقلاب اسلامی است.

 

ضرغامی با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته رژیم مسلح شاه که به صورت کامل از آمریکا تجهیز بود در دانشگاه تهران دانش آموزان بی گناه مملکت را به جرم ابراز عقیده به رگبار بست ابراز کرد: این روزها یک شبکه به اسم ایران نشنال با پشتیبانی های قوی تشکیل شده که حرف های بی مبنا و جاهالانه می زنند، اینها یادشان رفته که رژیم شاه همیشه دستش به خون آلوده بود.

 

وی ۱۳آبان ۵۷ را نقطه سیاه بزرگی بر کارنامه رژیم پهلوی خواند و افزود: یک سال بعد در ۱۳ آبان سال ۵۸ از ۴ دانشگاه کشور به سفارت آمریکا هجوم بردند و آن را تسخیر کردند و آثار آن تاکنون پیدا است.

 

رئیس اسبق صداوسیمای جمهوری اسلامی با اشاره به تشکیل لانه جاسوسی توسط نفوذی ها افزود: هر روزه کشور با ناآرامی هایی مواجه میشد، که اسناد نشان می دهد مربوط به فعالیت های نفوذی ها است.

 

وی در ادامه گفت: آنها کاغد خُردکن های پیشرفته داشتند و حجم زیادی از اسناد را نابود کردند، لیکن جوانان ما با سختی مدارک را دوباره بازیابی کردند.

 

** همه دنیا به عمق اهمیت تسخیر لانه جاسوسی پی برده است

 

ضرغامی با اشاره به اینکه دولت موقت متوجه نبود که آمریکا چگونه موجودی است و به هشدار های امام بی اعتنایی می کرد بیان کرد: زمانی که سفارت توسط دانشجویان تسخیر شد امام در این رابطه گفت امروز انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول صورت گرفته است.

 

رئیس اسبق صداوسیمای جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه اکنون همه دنیا به عمق اهمیت تسخیر لانه جاسوسی پی برده است، گفت: آمریکا غیرقابل اعتماد است و بهترین راویان بدعهدی آمریکا خود دولت رسمی جمهوری اسلامی است.

 

وی افزود: امروز اگر اسم ظریف را از متن سخنانش بردارید و بخوانید فکر می کنید یک انسان حزب اللهی تمام عیار  و دو آتیشه آن را نوشته زیرا بدعهدی ها را به خوبی متوجه شده است.

 

** مذاکره با آمریکا دیوانگی است

ضرغامی با اشاره به اینکه اکنون ترامپ دیوانه آمده و هیچ چیز را قبول ندارد اذعان کرد: برخی از سیاسیون شکست خورده می گویند با ترامپ مذاکره کنید اما خود رییس  جمهور نیز می گوید این‌دیوانگی است.

 

** تهدید عدم فروش نفت ایران شکست خورد

وی با بیان اینکه ملت ایران از ابتدا با تحریم‌مواجه بودند گفت: اکنون تهدید عدم فروش نفت را عنوان کردند اما زمانی که متوجه شدند چنین اتفاقی نخواهد افتاد، چند کشور را معاف کردند زیرا دیدند که نمی توانند مارا تحریم کنند چرا که جمهوری اسلامی هزاران راه دارد.

 

به گزارش 8دی، در پایان این مراسم قطعنانه ۱۳ آبان ماه ۱۳۵۷ توسط یک دانش آموز بسیجی قرائت شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه  خبرگزاری علم و فناوری آنا، مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» که به کارگردانی جواد موگویی تهیه شده است، چهارشنبه ۵ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۴:۱۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

این مستند به ابعاد جدیدی از ماجرای تسخیر لانه جاسوسی، نحوه افشای اسناد می‌پردازد، و سعی می‌کند به چرایی بمباران هلیکوپتر‌های باقی مانده از نیرو‌های مهاجم آمریکایی در صحرای طبس در گفتگو با خلبان آمریکایی بپردازد. این مستند روایتی متفاوت از شکست عملیات نظامی آمریکا در صحرای طبس، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران و نحوه شهادت شهید «محمد منتظرقائم» است.

پس از تسلط «دانشجویان پیرو خط امام» بر لانۀ جاسوسی، آمریکا نیروهایش را در عملیاتی موسوم به «پنجۀ عقاب»، به ایران اعزام کرد. بااین‌حال، طوفان شن در طبس باعث شد تا این برنامه نقش‌برآب شود و نیرو‌های آمریکایی در طبس زمین‌گیر شوند. اصرار رئیس‌جمهور مخلوعِ ایران برای بمباران طبس و تلاش نیرو‌های سپاه پاسداران برای دستیابی به اسناد داخل هواپیماها، معما‌هایی را به‌وجودآورده است که این مستند درپی رمزگشایی از آنهاست.

مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» چهارشنبه ۵ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان به جنایات اسرائیل