Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@07:23:44 GMT

اظهارنظر جالب دالیچ درمورد برانکو

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۷۵۰۲

اظهارنظر جالب دالیچ درمورد برانکو

سرمربی تیم ملی کرواسی برای برانکو ایوانکویچ در فینال لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت کرد و عملکرد وی را ستود.

به گزارش مشرق، به نقل از sportske.jutarnji، زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی در جام جهانی روسیه توانست با این تیم به نایب قهرمانی در جام جهانی دست یابد. او بعد از بازگشت از تعطیلات خود از کانادا به واراژدین، در صحبت‌هایی درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دالیچ درباره حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان با برانکو ایوانکویچ گفت: عملکرد برانکو در تیم خود بسیار خوب بوده و الان هم که به فینال لیگ قهرمانان رسیده است. او پنج بازیکن خود را از دست داده بود و بدون این که بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد توانست پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان بیاورد. این موفقیت تاریخی است. من می‌دانم این چه دستاورد بزرگی است چون خودم هم حضور در فینال لیگ قهرمانان را دو سال پیش با العین داشتم. برانکو از شهر واراژدین است و من هم از شهر واراژدین نایب قهرمان جام جهانی شدم.

دالیچ در پاسخ به این سوال که ممکن است برانکو با قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان از او جلو بزند گفت: من برای برانکو آرزوی موفقیت می‌کنم. دوست دارم او از عملکرد من در لیگ قهرمانان جلوتر بزند و بهترین نتیجه را بگیرد. واراژدین به برانکو افتخار می‌کند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس زلاتکو دالیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان

پس از النصر، الهلال هم به دست اماراتی‌ها حذف شد. 

طرفداری | العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

اطلاعات بازی الهلال و العین تاریخ برگزاری: سه‌شنبه 23 آوریل ۲۰۲4 | 4 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت برگزاری: ساعت 21:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم کینگدام آرنا (ریاض) بستر برگزاری: دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا - فصل 24-2023 گلزنان الهلال: نوس (4 پنالتی) و الدوسری (51) گلزن العین: اریک (12)

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟