Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن علمی دانشکده برق دانشگاه امیرکبیر گفت: بنابر نیاز رشته برق به فعالیت‌های عملی هدف ما در انجمن این است تا کارگاه‌های عملی برگزار کنیم و دوره‌های استارت آپی از برنامه‌های آینده انجمن است.

محمد خشک دهان دبیر انجمن علمی دانشکده برق در دانشگاه صنعتی امرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص معرفی این انجمن گفت: انجمن علمی دانشکده برق  از ۵ عضو دانشکده به عنوان مسئولین انجمن تشکیل شده است که بنابر رشته دانشگاهی برخی از فعالیت‌های انجمن در تابستان و برخی دیگر در سال تحصیلی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه گفت: بنابر نمودار درسی رشته برق مبحث میکروکنترلر بخش عملی ندارد، اما انجمن طی برگزاری دوره‌های AVR اگر دانشجو دروس مربوطه را قبول شده باشد می‌تواند در دوره‌های بعدی شرکت کند که در این راستا انجمن علمی سنسور‌های مورد نیاز را فراهم کرده که دانشجویان با وارد کردن کد‌های مربوطه بتوانند  فعالیت عملی نیز انجام دهند . 

خشک دهان با اشاره به فعالیت در حال انجام در انجمن تصریح کرد: فعالیت‌هایی که در حال حاضر توسط انجمن برگزار می‌شود چندین مرحله دارد که دانشجویان می‌توانند بعد پایان یک دوره وارد دوره‌های بعدی و پیشرفته انجمن شوند.

دبیر انجمن علمی دانشکده برق در مورد هدف این انجمن گفت: بنابر نیاز رشته برق به فعالیت‌های عملی هدف ما در انجمن این است تا کارگاه‌های عملی برگزار کنیم و دوره‌های استارت آپی از برنامه‌های آینده انجمن است.

وی همچنین افزود: هزینه‌هایی که انجمن برای امورات دانشجویان صرف می‌کند باید برای آنان فاکتور‌هایی به انجمن کل جهت دریافت مبلغ ارائه دهند که در برخی موارد مانند چاپ پوستر فاکتوری وجود ندارد که اعضای انجمن دچار مشکل می‌شوند و برخی از هزینه‌ها که فاکتور دارند مبلغ مورد نظر بسیار دیر پرداخت می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس خبری که خبرگزاری مهر منتشر کرده است، روز گذشته در مراسم افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیسی به عنوان عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی شد.

محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران همچنین در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901914

دیگر خبرها

  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • ۹۰ درصد استارت‌آپ‌ها محکوم به شکستند/عدم بازارسنجی علمی فعالیت‌های جدید و نو
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود