Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی خبری مبنی بر جایگزینی پیمان اسدیان به جای عادل فردوسی پور منتشر شده که گوینده خبر به انتشار چنین مطالبی واکنش نشان داده است. به گزارش جنوب نیوز، درحالی شایعاتی مبنی بر جایگزینی پیمان اسدیان به جای عادل فردوسی پور منتشر شده که این گوینده خبر انتشار چنین مطالبی را مزخزف خوانده است.

 عدم پخش برنامه ۹۰ طی چند هفته گذشته بازار شایعات را به شدت داغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تازه‌ترین این شایعات، نوشتند پیمان اسدیان گوینده شبکه خبر قرار است اجرای این برنامه را برعهده بگیرد.

 

اما پیمان اسدیان، گوینده خبر یا تکذیب این شایعه در اینستاگرامش نوشت: «نمیدونم این شیطنت از کجا اب میخوره . فقط قویا این مزخرفات رو تکذیب و برای شایعه سازان آرزوی شفای عاجل میکنم . من گوینده خبر هستم و خواهم بود».

 

پیش از این نیز علی فروغی، مدیر شبکه سوم سیما از به سرگیری پخش برنامه ۹۰ از دوشنبه این هفته و با اجرای عادل فردوسی پور خبر داده بود.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش قدرت نظامی کشور با اجرای محمد دلاوری در یک برنامه جدید

قسمت اول برنامه «بی‌واسطه» با اجرای محمد دلاوری با موضوع ساخت اسحله و توان قدرت نظامی ایران امشب از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، قسمت اول برنامه «بی‌واسطه» با اجرای محمد دلاوری با موضوع ساخت اسحله و توان قدرت نظامی ایران امشب شنبه، ۲۵ فروردین ساعت ۱۹ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

قسمت اول این برنامه با ورود به کارخانه اسلحه‌سازی پارچین و مراحل ساخت اسلحه‌ در کشور و همچنین صادرات وزارت دفاع و توان قدرت نظامی ایران در سالهای اخیر، قدرت موشکی، پهبادی و... می‌پردازد.

فصل دوم برنامه تلویزیونی «بی‌واسطه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید محمدعلی صدری‌نیا روزهای زوج ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. 

فصل اول این برنامه در ۲۶ قسمت از شبکه یک سیما پخش شد.

برنامه «بی‌واسطه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و مجری طرح این برنامه بر عهده استودیو بیست و دو است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگ‌ برنده رمضانی‌ها چه بود؟/ درخشش «زندگی پس از زندگی» و «محفل»
  • فردوسی پور و میثاقی پس از سال ها با هم روبرو شدند + عکس | حضور همزمان در کنار خیابانی
  • (عکس) حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی؛ گزارش تصویری
  • «خانه» با اجرای امیرمحمد زند از امروز در شبکه یک
  • مخاطب میلیونی تلوبیون
  • استعفای ۲۲ پرستار چالوسی؛ از شایعه تا واقعیت!
  • سریال‌های تلویزیون بین دو تا سه میلیون بازدید دارند
  • نمایش قدرت نظامی کشور با اجرای محمد دلاوری در یک برنامه جدید
  • اجرای طرح بهبود تولید مثل دام سبک در سمنان