Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از انتشار خبرهایی مبنی بر انتقاد علنی همسر توماس مولر از نیکو کوواچ به دلیل نیمکت‌نشین کردن همسرش در بازی مقابل فرایبورگ، مولر تلاش کرد این موضوع را کم اهمیت جلوه دهد

به گزارش شریان نیوز،دیروز شنبه در جریان بازی بایرن مونیخ و فرایبورگ که با تساوی 1-1 به پایان رسید کوواچ تصمیم گرفته بود توماس مولر را روی نیمکت بنشاند ولی مولر در دقیقه‌ی 71 بازی زمانی که هنوز هیچیک از دو تیم به گل نرسیده بودند از طرف کوواچ به میدان فرستاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این تعویض، لیزا مولر همسر توماس مولر تصویری از همسرش را در اینستاگرام منتشر کرد که کوواچ را در حال گفتگو با او نشان می‌داد.

لیزا مولر زیر این عکس نوشت:" بیشتر از 70 دقیقه زمان لازم بود تا عقل او برسد". پست اینستاگرامی‌ای که بعد از جنجالی شدن توسط لیزا مولر پاک شد.

 روزنامه‌ی آلمانی بیلد گزارش داد که کوواچ در کنفرانس خبری بعد از بازی در مواجهه با سوالهای خبرنگاران درباره‌ی پست اینستاگرامی عجیب همسر مولر گفت که چیزی درباره‌ی این موضوع نمی‌گوید. اما مولر بعد از بازی در پاسخ به خبرنگاران کنجکاو تلاش کرد این ماجرا را کم‌اهمیت نشان دهد و گفت:" این ماجرا به نظر من یک حرکت احساسی بوده. علتش این است که همسرم عاشق من است".

بایرن در دیدار با فرایبورگ در دقیقه‌ی 80 با گل سرژ گنابری از حریف پیش افتاد ولی در حالیکه تنها یک دقیقه به پایان وقت قانونی بازی باقی مانده بود با گل لوکاس هولر دروازه‌اش را باز دید تا دو امتیاز دیگر از دست بدهد.

 

عکس و متن منتشر شده توس لیزا مولر

برچسب هاتوماس مولرآلمانیلیزا مولربایرن مونیخفرایبورگکوواچاینستاگرام

منبع: شریان

کلیدواژه: توماس مولر آلمانی بایرن مونیخ فرایبورگ کوواچ اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بسیاری از تیم‌های لیگ برتری فعالیت نقل و انتقالاتی خودشان را آغاز کرده‌اند و این در حالی است که تیم‌های خاص لیگ برتر با زیر نظر گرفتن استعدادهای این فصل، سعی دارند در فرایند جذب آنها پیش قدم شوند. در این بین مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک نسبت به وضعیت نقل و انتقالاتی به وجود آمده برای تیمش واکنش نشان داد و در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان، از اقدام عجیب یکی از سرمربیان لیگ برتری صحبت کرد.

حسینی با اشاره به وضعیت نقل و انتقالاتی بازیکنان شهرستانی به تیم‌های پایتخت‌نشین گفت: من خواهشم از بچه‌هایی که کارگزار و مدیر برنامه این بازیکنان هستند این است که نباید فقط روی بحث مالی تمرکز داشته باشند. یک بازیکن اول باید استیبل و ثابت باشد و اینکه بخواهی با یک فصل فوتبال، یک بازیکن را از حریم امنش به جایی ببری که آینده‌اش مشخص نیست، ریسک زیادی دارد. اگر بخواهیم مسئله مالی را در نظر بگیریم، یک بعد دیگر این مسئله است. ما بایستی ببینیم جابه‌جایی این بازیکن جدای از صرف مالی، به صلاح او خواهد بود یا نه؟ اگر به‌عنوان یک بازیکن بهترین قرارداد مالی را هم ببندی، بعد در تیم بعدی عملکرد فنی خوبی نداشته باشی یا اصلا از فوتبالت لذت نبری، مسئله مالی اصلا برایت هیچ لطفی نخواهد داشت.

سرمربی آلومینیوم در ادامه تاکید کرد: این اتفاقات در فوتبال ما متاسفانه می‌افتد. ما سال گذشته با تیمی بازی داشتیم و بعد از بازی، سرمربی تیم حریف در وسط زمین داشت درباره سال بعدی از بازیکن من سوال می‌کرد. امسال هم این سرمربی این کار را می‌کند و یک سرمربی با یکی از بازیکنان ما ارتباط گرفته در حالی که او قرارداد دارد. این کارهایی غیر حرفه‌ای است که انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد