Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز گیلان در دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور، جام خلیج فارس و در گروه الف، تیم گیلان با کسب 2 برد و یک باخت و کسب 7 و 7 امتیاز در مکان دوم این گروه قرار گرفت.
دور رفت این مسابقات با حضور تیم های سپاهان اصفهان، نماینده آمل، نماینده کردستان و نماینده گیلان به میزبانی سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون لیگ برتر مردان باشگاه های کشور، جام خلیج فارس با شرکت 8 تیم در قالب 2 گروه الف و ب به صورت 2 مرحله مقدماتی رفت و برگشت و 2 مرحله نهایی رفت و برگشت برگزار می شود. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بدمینتون قهرمانی کشور لیگ برتر نائب قهرمانی دور رفت گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال کشور ماندنی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، نماینده استان در سالن فجر بندرعباس با نتیجه ۱۰۵ بر ۶۶ مس رفسنجان را شکست داد و سهمیه خود را در لیگ برتر کشور حفظ کرد.

دیدار رفت دو تیم نیز با نتیجه ۷۸ بر ۶۹ به سود فولاد هرمزگان به پایان رسیده بود.

بیشتر بخوانید؛ دومین برد فولاد هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال کشور

بدین ترتیب شاگردان رضا هنگام پور که در مرحله گروهی این مسابقات با کسب ۲۷ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول دوازده تیمی قرار گرفتند در مرحله پلی اف برای بقا در لیگ برتر موفق به شکست مس رفسنجان شدند.

دیگر خبرها

  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه
  • نماینده ساری در لیگ برتر بسکتبال ماندنی شد
  • شرکت بیش از ۴ هزار کاراته کا از سراسر کشور در همدان
  • فولاد هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال کشور ماندنی شد
  • مرحله دوم اخراج پناهجویان افغانستانی از پاکستان
  • اعزام اسکواش باز خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • پیروزی فولادخوزستان درلیگ برتر فوتبال امید